اساتید به اردوی یکروزه راهیان نور، مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در شهرستان مهران اعزام شدند.

اردوی یکروزه راهیان نور ویژه اساتید طلیعه‌ای بر اعزام راهیان نور دانشجویی با حضور مسئولان دانشگاه‌های استان، مسئول دفاتر استانی و مسئولین نهاد رهبری دانشگاه‌های استان، معاونین فرهنگی و دست‌اندرکاران حوزه فرهنگی دانشجویی به یادمان‌های دوران دفاع مقدس در شهرستان مهران برگزار شد.

این اردوی یکروزه از محل مزار شهدای گمنام دانشگاه ایلام با قرائت فاتحه بر سر مزار این شهدای والامقام آغاز شد و سپس کاروان به سمت یادمان‌های دوران دفاع مقدس در شهرستان مهران عزیمت نمودند.

به گفته  فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام ، دوران دفاع مقدس و دستاورد‌های آن، جایگاه رفیعی در بین ملت ما دارد و این مسیر که شهادت طلبی، رشادت و خلق حماسه‌ها را در خود دارد، درس‌های فراوانی برای همه ما دارد.

سردار شاکرمی ، نسل‌های امروز که دوران دفاع مقدس را تجربه نکرده اند، باید در جریان و رشادت‌ها، شهامت و ایثار و شهادت طلبی رزمندگان قرار گیرند و امروز وظیفه ما است که نکته‌ها، خاطرات و دستاورد‌های دوران دفاع مقدس را برای آنان بازگو کنیم.

عزیزانی که دست‌اندرکار کاروان‌های راهیان نور دانشجویی هستند، رسالت خطیری دارند و امیدواریم که در این راستا نهایت تلاش خود را به کار گیرند تا دستاورد‌ها و حماسه‌های دوران دفاع مقدس برای نسل‌های آینده بازگو شود.

 شهدا، ایثارگران و رزمندگان دین بزرگی بر گردن همه ما دارند و ضرورت ایجاب می‌کند حماسه‌ها و رشادت‌های آنان را برای نسل‌های بعدی بازگو نماییم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.