فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی علیه السلام پنج هزار و ۷۰ میلیارد ریال به منظور تقویت زیرساخت‌های مناطق محروم استان تخصیص داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام -به گفته سردار جمال شاکرمی ، توجه به یادمان شهدای شرهانی و زیرساخت‌ها و تکمیل حسینیه آن برای حضور راهیان نور از سراسر کشور نیازی ضروری است که باید با همکاری همه محقق شود.

 آمادگی اسکان راهیان نور در دهلران ۳۰۰ نفر است و از طرفی با توجه به فراهم بودن زمینه می‌توان این تعداد را به ۵۰۰ نفر افزایش داد.

نگاه جدیدی در حوزه گردشگری دفاع مقدس، زیست خواب ها، المان‌ها و یادمان‌ها در شهرستان شکل گرفته و اهتمام خوبی در شهرستان وجود دارد.

اگر راهیان نور برگزار شود، در حال فراهم کردن بستر‌ها هستیم و در بلندمدت بدنبال آماده کردن زیرساخت‌ها هستیم و در این زمینه دهلران در اولویت است.

 قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و همکاری مشترک بین سپاه و آب و فاضلاب در بحث تامین آب شرب روستا‌های فاقد آن برای استان در سال جاری پنچ هزار و ۷۰ میلیارد ریال مصوب کرده که فاز اول این اعتبار تخصیص یافته است.

 ۱۴۶ روستا بر اساس اولویت و نیازمندی‌ها توسط آب و فاضلاب شناسایی شده اند و در فاز اول روستا‌های شهرستان دهلران برای آبرسانی و یا تکمیل شبکه در دستور کار هستند.

 ۴۰۰ میلیارد ریال برای شهرستان در نظر گرفته شده و بزودی فاز اول آن عملیاتی می‌شود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.