فرماندار ویژه دهلران گفت: تقویت زیرساخت‌ها و توجه به امکانات رفاهی برای راهیان نور و زائرین یادمان شرهانی امری ضروری است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام- لطیف صادقی در حاشیه بازدید از یادمان شهدای شرهانی، گفت: شهرستان دهلران یکی از شهر‌های مهم کشور است که در دوران دفاع مقدس مردمان این دیار و رزمندگان جانفشانی‌های زیادی برای دفاع از کیان ایران اسلامی کرده‌اند.

او گفت: با توجه به اینکه عملیات‌های مختلفی در طول هشت سال دفاع مقدس در مرز‌های این شهرستان انجام شده اینک ظرفیت‌های متعددی برای حضور و بازدید راهیان نور در مناطق عملیاتی وجود دارد که باید در این راستا جهادی وارد عمل شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان دهلران، گفت: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان در کنار علم و دانش از موارد بسیار مهمی است که باید مورد توجه وزارت علوم و آموزش و پرورش قرار بگیرد.

او گفت: تقویت زیرساخت‌ها و توجه به امکانات رفاهی برای راهیان نور و زائرین یادمان شرهانی امری ضروری است و در این راستا متولیان و به ویژه ستاد راهیان نور کشور و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس باید توجه ویژه‌ای به یادمان شهدای شرهانی داشته باشند.

او به بازدید سالیانه ۲۰۰ هزار نفر از یادمان شهدای شرهانی اشاره کرد و گفت: همه ادارات و نهاد‌های متولی باید تمهیدات لازم برای استقبال از کاروان‌های راهیان نور در یادمان شهدای شرهانی اتخاذ کنند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.