نشست هم‌اندیشی شهرداری شهرکرد و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری در راستای هماهنگی و برنامه‌ریزی جهت استقبال از بهار و ارائه خدمات به مسافران و گردشگران انجام شد.

آقای جاپلقی شهردار شهرکرد در این نشست هم‌اندیشی گفت: با توجه به در پیش بودن ایام نوروز و افزایش گردشگران و مسافران در نقاط مختلف کشور، اهمیت ارائه خدمات مطلوب به ویژه خدمات گردشگری دوچندان می‌شود و احساس رضایت گردشگران در ایام نوروز تا حد بسیار بالایی می‌تواند در مقوله جذب گردشگر موثر باشد.

رضایتمندی گردشگران در سفر به استان و شهر شهرکرد انگیزه حضور دوباره و زمینه‌سازی برای انتخاب استان به عنوان مقصد گردشگران را فراهم می‌کند.


بیشتر بخوانید


با فرارسیدن نوروز و گسترش مسافرت‌ها اجرای طرح‌های مختلف در راستای آرامش و دسترسی آسان مسافران به امکانات در افزایش رضایتمندی گردشگران حائز اهمیت است.

با توجه به اینکه امسال پس از دو سال درگیری با ویروس کرونا نخستین سالی است که شاید به دنبال واکسیناسیون عمومی و در صورت بهبود وضعیت امکان مسافرت‌های نوروزی وجود داشته باشد، بنابراین شور و اشتیاق مسافران برای سفر‌های نوروزی هم پس از دو سال خانه‌نشینی طبیعتا بیشتر بوده بنابراین ارائه خدمات مطلوب می‌تواند سبب ثبت خاطرات زیبا و به یادماندنی برای گردشگران شود که همین موضوع در حرکت استان به سمت مقصد گردشگری بودن بسیار تاثیرگذار است.

وضعیت گردشگری در سال آینده متحول می‌شود

علیرضا جیلان سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان در ادامه این نشست گفت: وجود راهنمایان گردشگری متخصص دارای مجوز، هتل‌ها، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و خانه‌های مسافر در این استان زمینه را برای پذیرش مسافران و گردشگران نوروزی در بام ایران فراهم کرده است.

راهنمایان گردشگری دارای کارت در استان برای خدمات‌رسانی بهتر و ارتقای رفاه مسافران و گردشگران نوروزی به مجموعه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کمک کنند.

با کنترل و کاهش شیوع ویروس کرونا، وضعیت گردشگری استان در سال آینده متحول می‌شود.

راهنمایان گردشگری متخصص دارای مجوز و سرمایه‌گذاران هتل‌ها، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و خانه‌های مسافر در استان بازوان توانمند میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار