مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: رقابت‌های بسکتبال دسته یک کشور دریاسوج با برگزاری ۲ بازی پیگیری شد.

آرمان حاتمی گفت: در دومین روز دور برگشت مرحله دوم گروه جنوب مسابقات بسکتبال دسته یک باشگاه‌های کشور به میزبانی یاسوج با برگزاری دو بازی در سالن پوریای ولی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد پیگیری شد و تیم‌های خانه بسکتبال تپنا از بوشهر و گلنور از اصفهان برابر حریفان به برتری دست یافتند.

او می گوید: در اولین بازی، دو تیم آنامیس میناب و خانه بسکتبال تپنا بوشهر به مصاف هم رفتند که در پایان تیم تپنا بوشهر با نتیجه ۶۶ بر ۵۸ آنامیس میناب را شکست داد.

حاتمی گفت: در دومین بازی خانه بسکتبال بویراحمد به مصاف تیم گلنور اصفهان رفت که در پایان تیم اصفهانی با نتیجه ۵۵ بر ۴۷ مقابل میزبان این مسابقات، خانه بسکتبال بویراحمد صاحب برتری شد.

به گفته مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان، در سومین روز این مسابقات امروز دو بازی در سالن پوریای ولی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود که طبق برنامه از ساعت ۱۵  امروز تیم‌های گلنور اصفهان با خانه بسکتبال تپنا بوشهر و در بازی دوم از ساعت ۱۷ تیم‌های گاز خوزستان و آنامیس میناب به مصاف هم می‌روند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.