مدیرکل امور عشایر فارس گفت: طی تفاهم‌نامه‌ای با اداره کل بهزیستی استان، از این پس خدمات توانبخشی به عشایران دارای معلولیت در فارس ارائه می‌شود.

روح‌الله بهرامی گفت: در راستای اجرای قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت و به منظور گسترش ارائه خدمات توانبخشی مبتنی بر جامعه، CBR افراد دارای معلولیت عشایر تفاهم نامه چهارجانبه انعقاد شد.

او گفت: با پیگیری اداره کل امور عشایر و همکاری اداره کل بهزیستی استان فارس، توانبخشی مبتنی بر جامعه CBR برای توانخواهان جامعه عشایری راه‌اندازی و تاکنون با توجه به پیش بینی ۳۰۰۰ نفری توانخواهان عشایر استان، تعداد ۱۶۴۰توانخواه عشایری شناسایی و خدمات لازم به آن‌ها ارائه می‌شود.

مدیرکل امور عشایر فارس گفت: این تفاهم نامه چهارجانبه لین اداره کل امور عشایرفارس، اداره کل بهزیستی، آموزش و پرورش عشایر و سپاه عشایر استان جهت ارائه خدمات به جامعه عشایری و حل مشکلات معلولین منعقد و امضاء شد.

بهرامی هدف از امضاء این تفاهم نامه را شناسایی، نیازسنجی و ارائه خدمات آموزشی، توانمندسازی و خدمات توانبخشی مبتنی بر جامعه به جامعه عشایری عنوان و گفت: با توجه به نیاز جامعه عشایری به این طرح، بتوانیم با همکاری و همدلی که بین دستگاه‌های مربوطه این اداره کل بهزیستی، طرح را عملیاتی کنیم و اثر بخشی آن را در ارتقاء وضعیت معلولین در خانوار‌های عشایری ببینیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار