سرپرست فرمانداری مهاباد گفت: به مناسبت جشن معراج، بیش از ۲ هزار بسته کمک مومنانه در بین خانواده‌های نیازمند این شهرستان توزیع می‌شود.

امیر قادری گفت: به مناسبت عید مبعث پیامبر اعظم (ص) با همت سپاه مهاباد بیش از ۲ هزار بسته کمک معیشتی در مناطق محروم، خانوار‌های تحت پوشش نهاد‌های کمکی از جمله اداره بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره)، زنان بی سرپرست، زندانیان و سایر اقشار ضعیف شهرستان توزیع می‌شود.

وی گفت: هر بسته شامل ۷ قلم کالای اساسی از جمله برنج، روغن و حبوبات بوده که ارزش هر بسته بیش از ۵ میلیون ریال برآورد شده که در قالب طرح مومنانه توسط سپاه پاسداران تامین شده است.

سرپرست فرمانداری مهاباد گفت: با شیوع کرونا و مشکلات اقتصادی حاکم بر جامعه، وضعیت معیشتی اقشار مختلف جامعه تحت تاثیر قرار گرفته و بر این اساس کمک‌های خیران، نهاد‌های مردمی و ارگان‌های حمایتی برای جبران بخشی از نیاز‌های مردم و تامین مواد خوراکی در دستور کار قرار دارد.

قادری گفت: مسئولان و خیران این شهرستان باید به فکر جبران ضرر‌های اقتصادی خانوار‌های بی‌بضاعت به علت شیوع کرونا باشند و گوشه‌ای از ارزاق سفره شهروندان کم درآمد را تامین کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.