سرپرست جمعیت هلال احمر مهاباد گفت: ۵ هزار ماسک رایگان با هدف تشویق به استفاده از ماسک و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در مناطق پرجمعیت سطح شهر از امروز توزیع می‌شود.

نادر قادرزاده سرپرست جمعیت هلال احمر مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: در راستای پیشگیری از کرونا و با همراهی اعضای جوانان جمعیت هلال احمر این شهرستان ۵ هزار ماسک  رایگان از امروز در مناطق پرجمعیت سطح شهر از جمله میدان ملاجامی، شهرداری و میدان استقلال و همچنین باغ شایگان توزیع خواهد شد.

این مقام مسئول با اعلام اینکه این ماسک‌ها طی چند مرحله بصورت رایگان در سطح شهر و توزیع خواهد شد، افزود: ماسک همچنان یکی از عوامل اصلی کاهش انتقال ویروس کرونا در جامعه است.

قادرزاده تصریح کرد: همه مردم برای پیشگیری از این بیماری باید ضمن رعایت سایر دستورالعمل‌های بهداشتی از ماسک نیز استفاده کنند.

امسال در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مومنانه و انفاق به فقرا و اجرای امینانه نیت واقفان خیراندیش، از محل موقوفات منطبق با اجرای طرح، بیش از ۳۰ هزار ماسک رایگان در بین شهروندان مهابادی توزیع شده است.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.