در مراسمی از امپاور یکی از مدرن‌ترین کامیون‌های کشور در استان قزوین رونمایی شد.

امپاور یکی از مدرن‌ترین کامیون‌هایی است که در کشور تولید و قابل رقابت با برند‌های معتبر اروپایی است. این خودرو جزء معدود کامیون‌هایی است که دارای گواهینامه بین المللی حمل کالای خطرناک بوده و مجهز به آخرین استاندارد‌های روز دنیاست. امپاور دارای موتور پرقدرت کامینز (CUMMINS) با ۵۰۰ اسب بخار و گیربکس تمام اتوماتیک ۲+۱۲ سرعته ساخت ZF است.

از مشخصات و تفاوت‌هایی که این کامیون را متمایز کرده، ضمن داشتن قوای محرکه بی نظیر، می‌توان به سیستم هشدار انحراف از مسیر (LDWS)، سیستم ترمز اضطراری هوشمند (AEBS) و سیستم کنترل پایداری الکترونیکی (ESC) اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت بهمن دیزل در آئین رونمایی از کشنده امپاور، از تولید ۴ هزار تریلر کشنده تا سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: تنها خودروسازی کشور هستیم که تحریم شدیم، اما با تمام این شرایط توانستیم موانع را پشت سر بگذاریم گروه بهمن توانست ٥٥ تا ٧٥ درصد تولید بازار کامیونت کشور را در دست بگیرد.

در پنج سال اخیر تولید خودروی تجاری در گروه خودروسازی بهمن ٤٤ درصد رشد داشته است.

علیمرادلو گفت: به زودی اتوبوس‌های بهمن هم وارد شبکه حمل و نقل شهری خواهند شد و هفته بعد هم خط تولید اتوبوس ١٢متری در یزد آغاز به کار خواهد کرد.

 با تولید ۱۱۰ هزار کامیون از سال ٨٣ عنوان بیشترین تولید این خودرو را در کشور به دست آوردیم.

مدیرعامل گروه بهمن تصریح کرد: امروز ۳۰ درصد از بازار خودرو کشنده تولید بازار را در اختیار داریم و تا سال بعد چهار هزار دستگاه کامیون کشنده تولید می‌کنیم.

علیمرادلو با اشاره به سهم بیش از ۵۰ درصد در بازار کامیونت توسط بهمن دیزل و ۳۰ درصد در کامیون کشنده توسط سیبا موتور (FAW) گفت: بازار کامیون کشنده مدرن و پر قدرت امپاور در بهمن دیزل در کنار تولیدات جدید سیباموتور با برند FAW به عنوان بزرگترین سازنده کامیون کشنده در کشور چین به راحتی می‌توانیم به ۵۰ درصد از سهم کل خودروسازی تجاری کشور دست یابیم. در سال ۱۴۰۱ تولیدات سیبا موتور و بهمن دیزل دوبرابر خواهد شد.

 هدف ما در کنار رشد دو برابری تولید حفظ مقام اول کیفیت در تولید و خدمات است.

علیمرادلو ضمن تشکر از حمایت‌های مسوولین در وزارت صمت و استان قزوین گفت: به زودی کامیون ۱۲ و ۱۸ تن به سبد محصولات این گروه اضافه می‌شود.

جلوگیری از تصویب قوانین مانع تولید

پیله فروش، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین هم در این مراسم گفت: خوشه خودرو در قزوین شکل گرفته و ما از تولید کننده‌ها حمایت می‌کنیم و از تصویب قوانینی که مانع تولید می‌شود، جلوگیری خواهیم کرد.

وی افزود: نباید با تولید داخل، شاهد واردات کامیون‌های دست دوم از خارج کشور باشیم و در تولید خودرو از نام‌های ایرانی استفاده کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۳ ۱۸ اسفند ۱۴۰۰
انشالله که یه مدت دیگه نگن قیمتش 4 یا 5 ملیارد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۵ ۱۵ اسفند ۱۴۰۰
ایران خدمات پس ازفروش وتعمیرکار همه ی استان هانداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۰ ۱۵ اسفند ۱۴۰۰
ایران ۴ فصل هست کامیون چینی جواب نمیدهد اینقدر هم بار کم شده دیگع کامیونداری صرف نمیکند ۳ ملیارد پول بدی،بعد بروی تو صحرا سرویس بهداشتی یا باید بری التماس پمپ چی را بکنی واسع سوخت یا کارگر واسع تخلیه یا بارگیری یا التماس،باربری واسع گرفتن بار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۸ ۱۳ اسفند ۱۴۰۰
مدارک لازم جهت ثبت نام، ازکارت ملی مهمتر باید کارت هوشمند راننده باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۱۳ اسفند ۱۴۰۰
قیمتش زیاده ۱۵۰۰خوبه که رانندگان بتوان بگیرن
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم نعمتی
۱۰:۳۶ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
باید کیفیت تواید های داخلی به اندازه باشه که مردم و راننده گان کامیون ،سراغ کامیون های دست دوم خارجی نروند