استاندار اردبیل از احداث و راه اندازی ۶ سالن تخصصی ورزش برای رشته‌های مختلف ورزشی در این استان خبر داد.

 سید حامد عاملی گفت: احداث و تجهیز خانه تخصصی رشته‌های ورزشی از اولویت‌های مسئولان است و برای همین  ۶ سالن تخصصی ورزش در اردبیل احداث و راه اندازی خواهد شد.

استاندار اردبیل در جمع قهرمانان ورزشی دارای شانس حضور در بازی های آسیایی می گوید: احداث و تجهیز خانه تخصصی رشته‌های ورزشی از اولویت‌های مسئولان است و برای همین  ۶ سالن تخصصی ورزش در اردبیل احداث و راه اندازی خواهد شد.

او با بیان اینکه این سالن‌های تخصصی در اختیار رشته‌های مدال آور قرار خواهد گرفت، گفت: ووشو ، دومیدانی،  وزنه برداری و جودو از جمله رشته‌های ورزشی است که برای آنها سالن تخصصی راه اندازی خواهد شد.

به گفته سید حامد عاملی،  با احداث و راه اندازی این سالن‌ها فضای ورزشی مناسبی در اختیار ورزشکاران به ویژه قهرمانان قرار خواهد گرفت.

او می گوید: با توجه به قهرمان پرور و پهلوان پرور بودن این استان، باید امکانات مناسب و زیرساخت های لازم ورزشی برای جوانان و ورزشکاران منطقه فراهم شود.

استاندار اردبیل تکریم و تجلیل از قهرمانان ورزشی استان را ضروری دانست و گفت: برای ایجاد انگیزه در بین ورزشکاران اساسنامه ای در این خصوص در حال تدوین است.

وی گفت: هزینه در حوزه ورزش در واقع سرمایه گذاری است، چرا که رشد و توسعه ورزش علاوه بر افزایش سلامتی و تندرستی آحاد مردم باعث ایجاد شور و نشاط در جامعه و کاهش ناهنجاری های اجتماعی می شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.