سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان معتقد است اگر مدعیان احساس کنند که برای رسیدن به دوبنده تیم ملی بی‌رقیب هستند، افت خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - حمید باوفا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان با تاکید بر اینکه حضور پرتعداد مدعیان در هر وزن باعث پیشرفت کشتی است، گفت: بی تردید اگر مدعیان جوان احساس کنند برای رسیدن به دوبنده تیم ملی بی‌رقیب هستند، افت خواهند کرد، به همین دلیل باید طوری برنامه ریزی و کار کنیم که حداقل در هر وزن چند کشتی گیر باانگیزه و توانمند داشته باشیم.

حمید باوفا یکی از مربیان جوان و موفق عرصه تیم‌های ملی کشتی فرنگی است که سال‌ها در رأس امور تیم‌های پایه به عناوین درخشانی در میادین رسمی آسیایی و جهانی دست یافته است.

او در خصوص عملکرد فرنگی‌کاران جوان در تورنمنت بلغارستان، گفت: ما با اعزام برخی از جوانان منتخب به این تورنمنت فرصتی را فراهم کردیم تا این نفرات بتوانند نخستین میدان بین المللی خود را تجربه کنند و از طرفی هم برخی از آن‌ها با نفرات نامدار کشتی دنیا سرشاخ شوند. ضمن اینکه ما نیاز داریم تا کشتی گیران جوان را به مرز خودباوری برسانیم و آن‌ها را مهیای حضور در رده بزرگسالان و میادین جهانی و المپیک کنیم.

باوفا چندی پیش با دریافت حکم سرمربیگری تیم کشتی فرنگی جوانان کشورمان پس از مدت‌ها دوری از عرصه ملی دوباره وارد گود شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار