طی حکمی از سوی سرپرست شهرداری تبریز، حسین نژاد اصغری به‌عنوان سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان تبریز - آیین معارفه سرپرست جدید سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز ظهر امروز با حضور سرپرست شهرداری تبریز، معاون خدمات شهری شهردار و مدیران و کارکنان سازمان مدیریت پسماند برگزار شد.

آقای مهدی یوسفی سرپرست شهرداری تبریز  گفت : امیدواریم با همت جمعی تمام مدیران و کارکنان سازمان پسماند، شاهد بروز تحول‌هایی مثبت در این مجموعه باشیم.

انتخاب سرپرست یا مدیر از بین کارکنان خود مجموعه از جهت اشرافیت به ضعف‌ها و قوت‌های مجموعه می‌تواند اتفاقی نیک باشد.

گفتنی است؛ حسین نژاداصغری پیش از این قائم مقام سازمان مدیریت پسماند بود که معاونت مالی و اداری این سازمان را نیز در کارنامه دارد.

سرپرست اداره‌کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز نیز معرفی شد

همچنین طی حکمی از سوی مهدی یوسفی، سرپرست شهرداری تبریز، منوچهر جعفری به عنوان سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری تبریز انتخاب شد.

گفتنی است؛ منوچهر جعفری از همکاران سابق اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز بوده و سابقه فعالیت در مطبوعات و رسانه‌های استانی به عنوان صاحب امتیاز و مدیرمسئول و سردبیر را در کارنامه خود دارد.

 پیش از این معاون مالی و اقتصادی سازمان حمل و نقل بار شهرداری تبریز بود. مدیر فرهنگی باشگاه شهرداری تبریز، مدیر سرمایه‌گذاری و مشارکت شهرداری منطقه یک، مدیر زیباسازی شهرداری منطقه ۱۱، مدیر روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تبریز از دیگر سوابق اجرایی منوچهر جعفری است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.