مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوهبنان گفت: در مبحث مدیریت شهری حفظ جان و سلامت شهروندان خط قرمز ماست .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - محمدفصیحی هرندی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوهبنان به همراه کارشناسان بهداشت محیط حرفه‌ای با  احمد محمدی شهردار کوهبنان دیدار و در زمینه بهداشت و ایمنی شهر گفتگو و تبادل نظر کردند.

احمد محمدی شهردار کوهبنان ضمن اشاره به آیاتی از قران کریم گفت: سلامتی و امنیت دو نعمت بزرگ هستند که شناخته شده نیستند مگر زمانی که از دست می‌روند و این نشان دهنده اهمیت وافر مبحث سلامت و بهداشت است.

شهردار کوهبنان ضمن تشکر و قدردانی از کادر درمان که در خط مقدم مبارزه با ویروس امیکرون هستند گفت: از تلاش و نظارت کارشناسان شبکه بهداشت شهرستان کوهبنان قدردانی می‌کنیم که در زمینه حفظ جان مردم توصیه‌های ستاد کرونا را اجرا و اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

به گفته احمد محمدی در مبحث مدیریت شهری حفظ جان و سلامت شهروندان خط قرمز ماست و بدین منظور در حوزه ایمن سازی شهر یک سری اقدامات پیشگیرانه در راستای جلوگیری از حوادث را انجام و در دستور کار قرار دادیم.

شهردار کوهبنان می‌گوید برخی از اقدامات ایمن سازی مانند ایمن سازی معابر و پیاده رو‌ها مستلزم مشارکت و همکاری شهروندان در زمینه اجرای طرح تفصیلی و تعریض معابر می‌باشد که امیدواریم این مهم توسط مردم انجام شود تا بزودی برخی از پیاده رو‌ها بعد از عقب نشینی، ایمن سازی و فرش موزائیک گردد.

شهردار کوهبنان گفت: ایمنی پارک ها، حصار کشی نقاط حادثه خیز، ساماندهی سگ‌های بلاصاحب، ایمن سازی معابر، معاینات دوره‌ای شاغلین، پسماند و وسایل حفاظت فردی و آموزش‌های ایمنی از جمله مواردی است که در دستور کار قرار گرفته است و امیدواریم بتوانیم اقدامات شایسته‌ای در این زمینه انجام دهیم.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار