از رزمندگان پیشکسوت وکیل به پاس دفاع از کیان اسلامی و احقاق حقوق مردم در ارومیه تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ارومیه - در مراسمی که در سالن اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در ارومیه برگزار شد، از رزمندگانی که دیروز در سنگر دفاع از کیان اسلامی از جان و مال مردم دفاع می کردند و امروز در کسوت وکالت در احقاق حقوق مردم به ویژه رزمندگان تلاش می کنند تجلی به عمل آمد.

سعید معرفت، موسس و رئیس هیئت مدیره مجمع رزمندگان پیشکسوت رزمندگان پیشکسوت وکیل در ارومیه گفت: مجمع رزمندگان پیشکسوت به عنوان یکی از تشکل‌های مردم نهاد در حوزه دفاع مقدس با ۷۰۰ نفر عضو فعالیت خود را در استان آذربایجان غربی فعالیت می کند.

وی می گوید: این مجمع با هفت کمیته از جمله  کمیته قضایی در زمینه مشاوره‌های حقوقی و قضایی با حضور رزمندگان پیشکسوت وکیل فعال است و برای رزمندگان مشاوره رایگان ارائه می دهد.

سرهنگ وحیدی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان نیز با اشاره به مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس ضامن بقای نظام است و باید قدردان زحمات رزمندگان باشیم و رزمندگان پیشکسوت وکیل که همواره مدافع حق بوده اند امروز در سنگر وکالت باید از ارزش های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی دفاع کنند.

وی می گوید: امروز در شرایط موجود و تمامی هجمه‌های موجود بر علیه نظام اسلامی توسط دشمنان به ویژه در فضای مجازی، امروز عظیم‌ترین جهاد ما جهاد تبیین است و همه ما باید برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب تلاش کنیم.

صابونچی، رئیس کانون وکلای دادگستری استان نیز با اشاره به اعلام آمادگی مساعدت و همکاری با مجمع رزمندگان پیشکسوت گفت: مجاهدت‌های رزمندگان، آزادگان و ایثارگران در ۸ سال دفاع مقدس بر هیچ کس پوشیده نیست و امنیت و آسایش امروز به برکت مجاهدت، و مرهون فداکاری و ایثارگری آزادگان در عرصه‌های مختلف می‌باشد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.