ساکنان بدون بیمه محلات کم برخوردار استان با مراجعه به پایگاه‌های ثبت نام بیمه سلامت رایگان زیر پوشش بیمه سلامت قرار می‌گیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان- دکتر سعید فرجی مدیرکل بیمه سلامت استان همدانگفت: یکی از اولویت‌های اصلی سازمان بیمه سلامت دسترسی مناسب به خدمات بیمه سلامت در مناطق حاشیه‌ای و کم برخوردار است که با اجرای آن، برای ساکنان این محلات بیمه همگانی سلامت به شکل رایگان صادر می‌شود.

او گفت: هم اکنون سه پایگاه در محله خضر، دو پایگاه در محله دیزج، دو پایگاه در محله منوچهری، دو پایگاه در محله مزدقینه و دو پایگاه نیز در مرکز شهر همدان آماده ثبت نام همشهریان هستند.

در شهرستان‌های استان نیز پایگاه‌های ثبت نام راه اندازی شده است و متقاضیان می‌توانند با در دست داشتن اصل مدارک هویتی خود و اعضای خانواده به پایگاه‌های ثبت نام بیمه سلامت مراجعه کنند.

مدیرکل بیمه سلامت استان همدان گفت: در طرح تحول و توسعه اجتماع محور محلات کم برخوردار، با مشخص کردن محلات کم برخوردار در سطح شهر همدان و هر یک از شهرستان‌ها و با هماهنگی‌های به عمل آمده با سایر سازمان‌های حمایتی و نهاد‌های مردمی، تعداد ۱۱پایگاه در شهرستان همدان، ۲پایگاه در شهرستان نهاوند، ۳ پایگاه در شهرستان ملایر، ۳ پایگاه در شهرستان تویسرکان، ۲پایگاه در شهرستان اسدآباد و ۲پایگاه نیز در شهرستان کبودراهنگ راه اندازی و آماده ثبت نام متقاضیان است.

انتهای پیام/م

برچسب ها: بیمه سلامت ، ثبت نام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.