بالگرد ایرانشهر بیمار اورژانسی مهرستان را به زاهدان منتقل کرد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: بالگرد اورژانس هوایی ایرانشهر ناجی آسمان بار دیگر برای نجات بیمار با مسافتی طولانی به مهرستان اعزام و ماموریت را به خوبی انجام داد.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - کامران کردی گفت: برای اولین بار اعزام مستقیم بیمار با بالگرد اورژانس هوایی از شهرستان‌های تحت پوشش علوم پزشکی ایرانشهر به زاهدان انجام شد و این امر در پی دریافت گزارش از وضعیت بیمار حاد از بیمارستان امید مهرستان سریعا اورژانس هوایی ایرانشهر به محل اعزام (مهرستان) و بلافاصله اقدام به جابجایی شخص حادثه دیده نموده و مصدوم به بیمارستان (علی بن ابی طالب) زاهدان اعزام شد.

او گفت: به‌دلیل شرایط حاد بیمار که لازم بود در کمترین زمان ممکن به بیمارستان علی بن ابی طالب زاهدان اعزام شود، درخواست اورژانس هوایی داده شد. بیمار با بالگرد اورژانس هوایی ایرانشهر به بیمارستان امید مهرستان منتقل شده و سپس به بیمارستان (علی بن ابی طالب) زاهدان منتقل شد.

او گفت: تعداد کادر پرواز ۵ نفر و بیمار با سوختگی حدودا ۸۰ درصد بود که به بیمارستان علی بن ابی طالب زاهدان منتقل شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: یک بالگرد مناسب و کارآمد برای استان پهناور سیستان وبلوچستان سبب شد تا برای اولین بار اعزام مستقیم بیمار با بالگرد اورژانس هوایی از شهرستان‌های تحت پوشش علوم پزشکی ایرانشهر به زاهدان اعزام شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار