مدیرکل تعزیرات استان کرمانشاه گفت : طرح نظارتی ویژه نوروز از نیمه اسفند آغاز می شود و از هم اکنون مقدمات نظارت‌ها را فراهم کردیم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- قهرمان شاهی گفت : طرح نظارتی نوروزی کرمانشاه از ۱۴ اسفند آغاز و به مدت یک ماه و تا ۱۴ فروردین ادامه دارد.

به گفته مدیرکل تعزیرات استان کرمانشاه از هم اکنون مقدمات اجرای طرح فراهم شده این طرح نظارتی با همکاری سایر دستگاه‌ها مانند جهاد کشاورزی، اتاق اصناف، سازمان صمت و... اجرا خواهد شد.

نظارت‌ها در دو شیفت صبح و بعدازظهر خواهد بود و گشت‌های مشترک تعزیرات و بازرسان دستگاه‌های نظارتی به صورت محسوس و نامحسوس با خودرو‌های آرم‌دار تعزیرات انجام خواهد شد.

هدف از اجرای طرح نظارتی نوروز جلوگیری از تخلفاتی مانند کم فروشی، گرانفروشی، احتکار و عرضه خارج از شبکه است بنا داریم بازارشب عید بازاری آرام و با کمترین تخلف برای مردم باشد.

تمرکز نظارت‌ها را بر مراکز عرضه کالا و خدمات، نمایشگاه‌ها، میادین میوه و تره‌بار، فروشگاه‌های پوشاک و کیف و کفش، قنادی‌ها و... است بخش خدمات مانند آژآنس‌های مسافرتی، دفاتر بلیط فروشی، رستوران ها، انبار‌ها و سردخانه‌ها و ... در اولویت نظارت است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.