رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم برای عرضه در بازار شب عید لرستان تامین شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خرم آباد سید عماد شاهرخی گفت: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده از سوی دولت و ابلاغ آن از سوی وزارت جهاد کشاورزی هیچ مشکلی در زمینه توزیع کالا‌های اساسی در استان نداریم و تمامی کالا‌های اساسی به میزان کافی در انبار‌ها و سردخانه‌های استان وجود دارد.

وی گفت: اکنون یک هزارو ۱۰۰ تن برنج هندی با قیمت هر کیلو ۲۴ هزار تومان و یک هزارو ۱۰۰ تن برنج تایلندی با قیمت هر کیلو ۱۲ هزار تومان همچنین یک هزارو ۱۰۰ تن شکر با قیمت هر کیلو ۱۴ هزار تومان در انبار‌های استان موجود است.

وی بیان کرد: ۶۰۰ تن مرغ منجمد در سردخانه‌ها وجود دارد که ۲۸۴ تن آن حواله شده، همچنین ۶۰ تن گوشت قرمز به استان اختصاص یافت که ۱۵ تن آن حواله شده است، در صورت نیاز مرغ و گوشت بیشتری اختصاص می‌یابد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به اینکه روند کشتار مرغ و گوشت روزانه در استان انجام می‌شود، عنوان کرد: مرغ و گوشت بیش از نیاز استان در سردخانه‌ها موجود است.

شاهرخی با اشاره به ذخیره سازی میوه شب عید گفت: ۳۰۰ تن پرتقال تامسون و ۲۰۰ تن سیب در سردخانه‌های استان موجود است که هنگام عرضه طبق برنامه کارگروه راهبردی کشوری ۱۰ تا ۱۵ درصد زیر قیمت بازار توزیع می‌شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.