رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: سهمیه کنسانتره هر راس دام هویت گذاری و پلاک کوبی شده عشایر استان در ماه جاری از سه به ۶ کیلوگرم افزایش یافته که از طریق سامانه مالیار توزیع می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خرم آباد، "اسفندیار حسنی مقدم " رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: اداره کل امور عشایر لرستان انتظار می‌رود تا سهمیه ۲ برابری کنسانتره دام عشایر برای این ماه محقق شود.

حسنی مقدم گفت: کشور در جنگ اقتصادی نابرابر و شرایط تحریم است و تلاش می‌کنیم مشکلات عشایر از جمله علوفه دام را حل کنیم چراکه دولت انقلابی توجه ویژه‌ای به توانمندسازی عشایر معطوف کرده است.

او گفت: پنج درصد جمعیت لرستان عشایر هستند که شامل ۴ هزار خانوار و بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت شامل می‌شود و تولید ۲۵ درصد گوشت قرمز در استان بر عهده این قشر مولد می‌باشد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان عشایر را افسران امنتیت غذایی دانست و گفت: جمعیت کشور نسبت به قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ۲ تا ۲.۵ برابر شده است، اما به لطف نظام، تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب و زحمات وزارت اقتدار و امنیت غذایی (جهاد کشاورزی) تولید غذا و حجم محصولات غذایی حدود ۶ برابر شده است.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.