حجت‌الاسلام سعادت‌فر گفت: جلسات کاری مدیران باید برای آگاهی مردم از گفته‌ها و قراردادها، علنی و در فضای مجازی پخش شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد -حجت‌الاسلام رضا سعادت‌فر گفت: اگر امروز به فکر نیاز‌های اساسی آینده مانند تقویت نهضت علمی، فرزندآوری و تأمین عنصر لازم برای پیشرفت کشور یعنی جوانان نباشیم، دچار مشکل می‌شویم.

او گفت: اولین نکته ضرورت برنامه ریزی و تقید به اجرای آن است، اما خلل اساسی در جامعه ما، ضعف برنامه ریزی بلند مدت است.

سعادت‌فر گفت: توجه به انتصاب مدیران قوی و اجتناب از نیرو‌های ضعیف، جزء ضرورت‌های برنامه ریزی برای نظام و مطالبه مردم است.

امام جمعه بافق گفت: نکته بعد ضرورت برنامه ریزی در سطح شهرستان است چراکه شهرستان قطعه‌ای موثر در پیشرفت نظام است.

او گفت: ما در سطح شهرستان نیازمند برنامه ریزی ۲۵ ساله هستیم و آموزش و پرورش، صنعت و معدن، فرمانداری، شورای شهر و دیگر ارگان‌ها، باید برنامه‌ریزی داشته باشند تا وضعیت آینده این شهرستان مشخص شود.

سعادت‌فر گفت: بزرگترین ظلمی که در حق شهرستان صورت گرفته است، این است که برای نقد مدیران از بومی و غیر بومی استفاده می‌کنند و می‌گویند این مدیر خوب است چراکه بومی است، اما این صحیح نیست.

او گفت: مردم باید از مدیر مطالبه برنامه داشته باشند و بر اساس برنامه‌ها، تقید به اجرا و خروجی آن، او را نقد کنند.

امام جمعه بافق گفت: برنامه ریزی و نظارت بر اجرای برنامه‌ها، آسیب‌های اجتماعی را به حداقل می‌رساند.

او گفت: تریبون نماز جمعه در خدمت بیان برنامه‌های مدیران است و مدیران فاقد برنامه نیز باید از همین تریبون به مردم اعلام شوند.

سعادت‌فر گفت: برنامه باید باشد تا مردم بتوانند در برنامه ریزی و در اجرای آن مشارکت، مدیران را رصد و بر کار آن‌ها نظارت کنند.

او گفت: برنامه ریزی باعث ایجاد امید در جامعه می‌شود و اگر برنامه ریزی نباشد ضعف در مدیریت شهری و شهرستانی، مدیر را دچار کسالت، روزمرگی، نقد‌های غیر منصفانه و فرسایش می‌کند.

امام جمعه بافق گفت: اولین فایده سفر رییس جمهور به قطر، این بود که مشخص شد، خود را محدود به غرب و برخی کشور‌ها مانند چین و روسیه نکردیم و ظرفیت بزرگ همسایگان خود را نادیده نگرفتیم.

او گفت: روسیه، ایران و قطر بالاترین ذخایر گازی دنیا را دارند و ارتباط با این همسایگان غنی، مهم است.

سعادت‌فر گفت: حضور فعال جمهوری اسلامی ایران در بین کشور‌های منطقه و حاشیه خلیج فارس، سیاست‌های تفرقه افکنانه‌ی رژیم صهیونیستی را متزلزل می‌کند.

او گفت: عدم حضور فعال ما در بین کشور‌های منطقه باعث شده بود کشور‌های حاشیه خلیج فارس به یک حیات خلوت امن برای توطئه‌های رژیم صهیونیستی تبدیل شود.

امام جمعه بافق گفت: احداث تونل دریایی بین ایران و قطر یک نقطه عطفی در توسعه روابط بین این دو کشور و انجام این کار به وسیله مهندسان ایرانی نشان دهنده قدرت علمی و اجرایی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/ غ

برچسب ها: نماز جمعه ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار