امام‌جمعه شهرکرد گفت: دستگاه‌های اجرایی بیشتر از گذشته پاسخگوی امورات و مطالبات مردمی باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد - حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام‌جمعه شهرکرد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلای امام خمینی (ره) با اشاره به افزایش مراجعات مردمی به دفاتر ائمه جمعه برای رسیدگی به امورات و مشکلاتشان، گفت: این موضوع نشان می‌دهد که لازم است دستگاه‌های اجرایی بیشتر از گذشته پاسخگوی نیاز‌ها و مطالبات مردمی باشند و آن‌ها را قانع و راهنمایی کنند.

ادارات و دستگاه‌ها با باز گذاشتن در‌ها به روی مردم و پاسخگویی به آنان، امید را ایجاد کنند.

گسترش میز‌های خدمت در حاشیه نماز جمعه و در ادارات و حضور مسئولان قبل و بعد از اقامه نماز به عنوان راهی برای افزایش پاسخگویی به مردم بیان شد.


بیشتر بخوانید


هر زمان دستگاه‌ها و متولیان نتوانسته‌اند به خوبی به مطالبات مردمی پاسخ دهند، مراجعات آنان به دفاتر ائمه جمعه افزون‌تر شده است.
راه زدودن غبار از فطرت بشری مقاومت در برابر شیاطین، استکبار، زرق و برق دنیا و نفس است که این مقاومت و غبار افکنی راه رسیدن به کمالات انسانی محسوب می‌شود.

امروز در برابر استکبار جهانی راهی جز مقاومت وجود ندارد و اگر بخواهیم راه بعثت و راه پیامبر خاتم (ص) را که در انقلاب اسلامی تبلور یافته است، ادامه دهیم باید در برابر آمریکا، صهیونیست، منافقان و بیگانه‌نگر‌های داخلی ایستادگی داشته باشیم.

امروز به فضل پروردگار آثار مقاومت و ایستادگی انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها نمایان شده است، ولی عده‌ای غبار افکنی می‌کنند و می‌خواهند بگویند که مقاومت بی‌فایده بوده و باید سازش شود، آنان شبه افکنی و القا می‌کنند تا ایران اسلامی دست از مقاومت بردارد.

انتهای پیام/ن

برچسب ها: نماز جمعه ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار