مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری اردبیل گفت: تعاونی‌های مرزنشینان به منظور رفع مشکلات روستاییان تشکیل شده که بیش از ۲۲۰ هزار نفر در استان حائز شرایط هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل - علی قیطانی گفت:با رفع مشکلات تعاونی ها، تعداد قابل توجهی از اهالی روستا‌های مرزی استان و عشایر می‌توانند از مزایای آن بهره‌مند شوند و با همدلی و همکاری بیشتر نسبت به مسایل پیرامونی خود بپردازند.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری اردبیل در جلسه با مدیران تعاونی‌های مرزنشینان سراسر استان گفت: مردم مناطق مرزی بطور مستقیم باید از منافع و مزیت‌های تعاونی‌ها برخوردار شوند و کالا‌های یارانه دار در اختیار این قشر زحمتکش قرار گیرد.

قیطانی هدف از تشکیل این جلسه را رفع مشکلات و طرح مسایل چندین ساله تعاونی‌ها بر شمرد و گفت: باید کار گروهی با حضور نمایندگانی از دفتر امور روستایی، معاونت امور اقتصادی استانداری، اداره کل تعاون و یک نفر به نمایندگی تعاونی‌های مرزنشینان تشکیل شود تا نسبت به تهیه و دسته بندی کارشناسی مسائل و پیشنهادات تصمیمات اساسی گرفته شود.

او می‌گوید: با تشکیل این کارگروه و اتخاذ تصمیمات کارشناسی، مشکلات در سطح استانی و ملی پیگیری و در نهایت به یک نتیجه مطلوب ختم خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.