امام جمعه اردبیل گفت‌: انتظار داریم برای ارتقای تجهیزات مرزبانی و کنترل دقیق مرز‌های استان برای جلوگیری از قاچاق مواد مخدر اقدامات لازم انجام یابد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی، امام جمعه اردبیل صبح امروز در دیدار با جمعی از فرماندهان و مسئولان نیروهای مرزبانی استان اردبیل گفت: مرزبانان دور از چشمان مردم به فکر تأمین امنیت و آرامش مردم هستند که تلاش و زحمات شبانه‌روزی این قشر شایسته تقدیر و قدردانی است.

او بیان کرد: خدمت به مردم و دفاع از آب و خاک و تمامیت ارضی امری مقدس برای کشورمان است و بی‌شک تلاش‌های انجام یافته در تأمین امنیت و آرامش مردم امری لازم و ضروری است که انتظار داریم حمایت‌های لازم در این راستا به شکل همه‌جانبه محقق شود.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت:  انتظار داریم برای ارتقای تجهیزات مرزبانی و کنترل دقیق مرز‌های استان برای جلوگیری از قاچاق مواد مخدر اقدامات لازم انجام یابد که در این زمینه انسداد مرزی و جلوگیری از ترددهای غیرمجاز زمینه اعتبار مرزبانی را نیز تقویت می‌کند.

عاملی تصریح کرد: تعامل با مرزنشینان و استفاده از ظرفیت‌های آن‌ها برای بالا بردن امنیت مرزها جزو اولویت اساسی در مسائل مرزبانی بوده و در این زمینه مرزنشینان در واقع مرزداران اصلی و حافظان خاک و ناموس مردم هستند که برای ایجاد امنیت کشور شبانه‌روز تلاش می‌کنند.

در ادامه سردار اسمعلی فرمانده مرزبانی استان اردبیل نیز اظهار کرد: فعالیت‌های مرزبانی استان نسبت به پارسال 30 درصد افزایش یافته است و نسبت به تأمین امنیت در نوار مرزی و جلوگیری از هر گونه اقدام غیرقانونی آمادگی‌های لازم و کافی وجود دارد که بسیار حائز اهمیت و اساسی است.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۸ ۲۴ مهر ۱۴۰۰
با سلام . در این دو .سه سال اخیر اقداماتی خوبی از مدیران اجرایی استان اردبیل از قبیل مقام استانداری . نمایندگان . مدیران راه اردبیل با حمایت و راهنمایی بسیار ارزنده حاج اقا عاملی در احداث راهن اهن اردبیل - میانه و بزرگراه اردبیل - سرچم و بزرگراه اردبیل - مشگین شهر بعمل امد . با تغییر مقام استانداری انتظار این است که مقام استانداری بیشترین تلاش خود را بر پیشرفت این سه پروژ] ه معطوف نماید . چون سایر موارد از قبیل ضعف مدیریت دستگاهای دولتی با مکانیزه نمودن روند اداری قابل حل است . چون اردبیل چنان پیشرفت کرده است که نیاز به سرمایه گذاری کلان دارد و ان هم زمانی اتفاق می افتد که راه اهن اردبیل - میانه امسال افتتاح شود . ان هم زمانی امکان پذیر است که مقام استانداری هر هفته شخصا پیگیر و بازدید از پرژوه ها داشته باشد بنظر می رسد مقام استانداری جدید اردبیل بیشترین فعالیت هایش را بر جنبه سخنرانی و موعظه می گذارد . ا