فرمانده مرزبانی استان اردبیل گفت: بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران قدرت نزدیک شدن به مرز‌های ایران را ندارند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار سید شاهین اسمعیلی، فرمانده مرزبانی استان اردبیل با اشاره به حضور تیم‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی در مرز‌های ایران با جمهوری آذربایجان گفت: حضور عناصر رژیم صهیونیستی در کشور آذربایجان و مرز‌ها به وضوح روشن است و ما مستندات و دلایل کاملی در این زمینه داریم هر چند که کشور جمهوری آذربایجان این موضوع را قبول نمی‌کند.

او تصریح کرد: خط قرمز ما در نوار مرزی تأمین امنیت پایدار است و به هیچ وجه اجازه دخالت کشور‌های بیگانه را در مرز‌ها نخواهیم داد و سعی و تلاشمان بر این است با حسن همجواری و همچنین صداقت کامل با کشور‌های همسایه روابطمان را تحکیم کنیم.

فرمانده مرزبانی استان اردبیل با بیان اینکه رژیم صهیونیستی با حضور در جمهوری آذربایجان در حال خرید زمین و ملک و همچنین برخی تحرکات است، گفت: حضور آن‌ها غیرقابل کتمان است، اما آنچه که پررنگ به نظر می‌رسد قدرت جمهوری اسلامی ایران در مرزهاست که به دشمنان اجازه کوچک‌ترین تعدی را به مرز‌ها نخواهد داد.

اسمعیلی افزود: ما با اشرافیت کامل در مرز‌ها فعالیتمان را انجام می‌دهیم و اخیراً رزمایشی که سپاه و ارتش در شمالغرب انجام داد، تنها بخش محدودی از قدرت ما را نشان داد، ولی قطعاً سعی و تلاشمان بر این است تا با رعایت حسن همجواری با کشور مقابل بتوانیم کار‌ها را به پیش برده و از هرگونه تنش و رویارویی مرزی اجتناب کنیم.

او پیام مقام معظم رهبری را خطاب به کشور‌های همسایه یادآور شد و گفت: این پیام نشان داد که نیرو‌های مسلح ما در اوج اقتدار هستند و مرزبانی با حضور شبانه‌روزی و طاقت‌فرسا در نوار مرزی سعی دارد تا اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی ایران را به نمایش بگذارد.

اسمعیلی در ادامه ضرورت اقدامات و تصمیم‌گیری‌های عقلایی را در نوار مرزی و همچنین رعایت حق و حقوق همسایگان یادآور شد و افزود: تنها توصیه ما به کشور آذربایجان این است که به نیرو‌های مسلح دیگر کشور‌ها متکی نباشند چرا که امکان به چاله افتادن آن‌ها توسط همین نیرو‌های بیگانه وجود دارد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.