مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال ۳۲۸ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان در سرفصل‌های مختلف برای مددجویان کمیته امداد در استان هزینه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - قباد مبشری گفت: از ابتدای امسال تاکنون در حوزه حمایت و سلامت خانواده ۳۲۸ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان در سرفصل‌های مختلف از جمله کمک معیشت، وام‌های قرض الحسنه، جهیزیه، درمان و سایر موارد برای مددجویان این نهاد هزینه شده است.

او با بیان اینکه ۴۷ هزار و ۱۲۶ خانوار با جمعیت ۱۱۳ هزار و ۴۸۵ تن تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از این نهاد، کمک‌معیشت ماهیانه دریافت می‌کنند گفت: از این جمعیت ۲۴ هزار و ۸۳۲ خانوار به تعداد ۳۲ هزار و ۹۸۹ تن سالمند، ۴۸۵ خانوار سرپرست زندانی و ۱۷ هزار و ۱۰۵ تن زن سرپرست خانوار هستند.

مبشری گفت: پرداخت سبد غذایی به دو هزار کودک دچار سوء تغذیه، پرداخت ۷ هزارو ۱۱۹ مورد هزینه‌های درمانی، ۵۴۹ مورد جهیزیه و کمک‌هزینه ازدواج به نوعروسان تحت حمایت از خدمات ارائه‌ شده در حوزه حمایتی به مددجویان در امسال است.

مدیرکل کمیته امداد استان گفت: ۲۲ هزار و ۵۶۴ مورد خدمت در امسال به نیازمندان مناطق محروم در زمینه‌های مختلف ارائه‌شده است.

مبشری گفت: پرداخت هزار و ۳۵۳ مورد وام قرض‌الحسنه کارگشایی، ۶۸۳ مورد اجاره مسکن و ۱۶ هزار و ۵۳۱ کمک موردی از دیگر خدمات کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در حوزه حمایت و سلامت خانواده به جامعه هدف در سال ۱۴۰۰ بوده است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.