رئیس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه گفت : تعاون روستایی می‌تواند به عنوان یک رابط میان پارک علم و فناوری و بهره‌برداران بخش‌های مختلف کشاورزی عمل کند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- سیامک آزادی گفت : سازمان تعاون روستایی در سطح روستا‌ها و به تبع آن فرهنگ‌سازی در خصوص استفاده از علم در بخش‌های مختلف کشاورزی قدرت نفوذ دارد.

به گفته رئیس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه بیش از ۸۰۰ نفر از مهندسان کشاورزی در استان کرمانشاه ساکن روستا‌ها هستند که این موضوع می‌تواند ظرفیت بسیار مناسب در این حوزه باشد.

 خواهان ارتباط قوی‌تر با تعاونی‌های تحت پوشش تعاون روستایی و هماهنگ شدن آن‌ها با پارک علم و فن آوری هستیم.

فرهنگ سازی میان کشاورزان، روستاییان

مدیرتعاون روستایی استان کرمانشاه گفت: با فرهنگ سازی میان کشاورزان، روستاییان و به ویژه اعضای ۲۰۰ هزار نفری شبکه تعاونی‌های روستایی در استفاده از علم و دانش می‌توان نتایج خوبی را کسب کرد که سبب افزایش بهره وری در کار‌ها شود.

ایرج صفایی گفت : شهرستان کرمانشاه به عنوان بزرگترین شهرستان کشاورزی کشور است وجود یک میلیون هکتار اراضی کشاورزی در استان و از سوی دیگر جمعیت یک میلیونی روستا‌ها و جمعیت ۲۰۰ هزار نفری اعضای شبکه تعاونی‌های روستایی در سطح استان ظرفیتی بسیار عالی و مناسب برای همکاری با پارک علم و فناوری ایجاد کرده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.