فرماندار اردبیل گفت: میوه شب عید در این شهرستان تامین شده و توزیع عادلانه اولویت اساسی است که دستگاه‌های مربوطه باید اهتمام ویژه داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل - اعتماد اعجازی گفت: هدف ما تعادل بخشی به بازار میوه است به طوری که میو‌ه‌ها ۲۰ درصد زیرقیمت بازار بین اهالی توزیع می‌شود تا در عید نوروز مردم از جهت تامین کالای اساسی مشکلی نداشته باشند و در این زمینه تمام تلاش ما در این ایام براین است تا از افزایش قیمت‌ها جلوگیری شود.

فرماندار اردبیل در جلسه شورای اداری شهرستان اردبیل گفت: برنامه‌ریزی برای ثبات قیمت و تامین مایحتاج ضروری مردم در بخش‌های مختلف در دستور کار است و به همین منظور اقدامات خوبی انجام یافته است که باید مورد توجه قرار گیرد و در این زمینه جلسات مستمری برای تنظیم بازار برگزار شده که خوشبختانه توانسته در کنترل قیمت دلالی در بازار جلوگیری کند.

اعجازی با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی شهرستان اردبیل بر رعایت دستور المعل‌های بهداشتی و زدن ماسک تاکید کرد و گفت: از افرادی که واکسن نزده تقاضا داریم نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند و همچنین افرادی که دز سوم واکسن را تزریق نکرده اند نیر نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

او بر مدیریت مصرف آب شرب و کشاورزی تاکید کرد و گفت: موضوع بحران آب بسیار جدی است و باید علاوه بر مدیریت مصرف و پروژه‌ها و طرح‌های مختلف علاج بخشی در شهرستان اردبیل اجرا شود.

فرماندار اردبیل خدمت بی منت به مردم و حل مشکلات معیشتی مردم را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: دستگاه مربوطه باید در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

اعجازی می‌گوید: تسهیل روند سرمایه گذاری در شهرستان و رفع موانع سرمایه گذاری در اولویت بوده و نباید بروکراسی‌های اداری مانع توسعه سرمایه گذاری در شهرستان اردبیل باشد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.