استاندار همدان گفت: برای پیشگیری از ایجاد اختلال در فعالیت‌های اقتصادی، حساب بانکی شرکت‌های تولیدی از طرف هیچ دستگاهی نباید بسته شود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان- علیرضا قاسمی فرزاد گفت: پنج پرونده امروز در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، مورد بررسی قرار گرفت.

امروز شصت و یکمین جلسه ستاد رفع تسهیل و موانع تولید استان همدان برگزار شد.

او در ادامه گفت: یکی از شرکت‌ها با توجه به اینکه وثیقه متعدد در رهن داشته، درخواست داشت که با توجه به افزایش ارزش قیمت ملک‌ها یکی از وثائق آزاد شود تا بتواند مجدد وام دریافت کند.

قاسمی فرزاد گفت: بانک هم موافقت کرد تا یکی از وثیقه‌ها این شرکت، آزاد شود تا بتواند تسهیلات جدید بگیرد.

استاندار همدان با توجه به مشکل کمبود آب در دشت کبودراهنگ هم گفت: یکی از شرکت‌های مستقر در شهرک صنعتی ویان که بتن تولید می‌کند درخواست مجوز تغییر شیوه تولید برای قسمتی از کارخانه را داشت که شهرک شرکت‌ها عنوان کرده که توانایی تامین آب را ندارد.

قاسمی‌فرزاد در ادامه گفت: تولید کننده درخواست داشت مجوز بگیرد و آب را به شیوه‌های دیگر، تامین کند ما، اما نمی‌توانیم این کار را انجام دهیم، چون با مشکلات زیادی مواجه می‌شوند و باید در بحث مجوز زیرساخت و خدمات، به صورت کارشناسی نظر بدهیم.

او گفت: اینکه مجوز صادر شود امل منبع آب مشخص نشود، قانونی نیست و باید با تولید کنندگان با شرکت شهرک‌های صنعتی به توافق برسند.

استاندار همدان گفت: وقتی شرکتی ورشکسته، واگذار می‌شود باید تمام پرونده‌های آن بسته شود.

او گفت: یکی از شرکت‌های ورشکسته در همدان از طریق مراجع قانونی به شرکتی دیگر واگذار شده و الان شرکت جدید دچار مشکل شده و در این حلسه تصمیم گرفتیم تا مشکل این شرکت، حل شود.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.