استاندار همدان و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی با عنوان میز خدمت و ارتباطات مردمی در جمع اقامه کنندگان نماز جمعه همدان حاضر شده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان- مدیر کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری همدان گفت: استاندار همدان و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی با عنوان میز خدمت و ارتباطات مردمی صبح جمعه از ساعت ۱۱:۳۰ در جمع اقامه کنندگان نماز جمعه همدان حاضر شده و از نزدیک به مسائل و مشکلات اقشار مختلف مردم رسیدگی خواهند کرد.

مصطفی مرادی گفت: سیستم الکترونیک ارتباط مردم و دولت (سامد) امکان ثبت و پیگیری درخواست‌ها در محل حسینیه امام خمینی (ره) پیش بینی شده است.

  • او گفت: یکی از برکات دولت مردمی سیزدهم حضور بی واسطه مسئولان و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی در بین اقشار مختلف مردم می‌باشد.

مرادی گفت: با توجه به تاکیدات و رویکرد استاندار همدان رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم، تولیدکنندگان و اقشار مختلف جزو مبنای اصلی ارزیابی عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی خواهد بود.

این مسئول گفت: با توجه به دستورات و منویات استاندار همدان در صدد هستیم با تداوم دیدار چهره به چهره مدیران و مردم و انجام بازرسی‌های مستمر، موانع رشد استان رفع و طرح پشتیبانی تولید و توسعه و حل مشکلات مردم فهیم و شهید پرور همدان فراهم شود.

انتهای پیام/د

برچسب ها: نماز جمعه ، میز خدمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار