سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان از جان باختن دو بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته بر اثر ویروس کرونا در این استان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان-دکتر محمد طاهری گفت: با مرگ ۲ بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، آمار متوفیان کرونا در استان همدان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به سه هزار و ۲۰۷ نفر رسید.

او گفت: همچنین با شناسایی ۱۵۳ بیمار جدید مشکوک و قطعی مبتلا به کرونا، شمار بیماران بستری در بیمارستان‌های استان به ۵۵۲ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت:تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته سه هزار و ۹۶۵ مورد بوده است.

 طاهری گفت: اکنون ۲۸ بیمار مبتلا به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه «آی. سی. یو» مراکز درمانی استان بستری هستند که مجموع بیماران شناسایی شده تاکنون به ۱۴۱ هزار و ۲۹۶ نفر رسیده است.

 تاکنون سه میلیون و ۳۰ هزار و ۶ دُز واکسن کرونا (نوبت اول، دوم و یادآور) برای جامعه هدف در این استان تزریق شده است.

به گفته او  از مجموع واکسن‌های تزریق شده در استان، یک میلیون و ۳۵۴ هزار و ۱۱۸ نفر دُز اول و یک میلیون و ۱۸۴ هزار و ۸۹۸ نفر دُز دوم و ۴۹۰ هزار و ۹۹۰ نفر نیز دُز سوم (یادآور) را دریافت کرده اند.

براساس آخرین اعلام وزارت بهداشت از وضعیت رنگ بندی کرونایی ۱۰ شهرستان استان همدان، «همدان، ملایر، تویسرکان، اسدآباد، درگزین و رزن» در وضعیت قرمز، «کبودراهنگ، بهار، فامنین و نهاوند» در وضعیت نارنجی قرار دارند. 

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.