سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان از جان باختن۶بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته بر اثر ویروس کرونا در استان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان-دکتر محمد طاهری گفت: با مرگ ۶ بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، آمار متوفیان کرونا در استان همدان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به سه هزار و ۲۰۵ نفر رسید.

او گفت: همچنین با شناسایی ۹۸ بیمار جدید مشکوک و قطعی مبتلا به کرونا، شمار بیماران بستری در بیمارستان‌های استان همدان به ۵۳۱ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت:تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته چهار هزار و ۷۱۹ مورد بوده است.

طاهری گفت: در حال حاضر ۲۴ بیمار مبتلا به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه «آی. سی. یو» مراکز درمانی استان بستری هستند که مجموع بیماران شناسایی شده تاکنون به ۱۴۱ هزار و ۱۷۲ نفر رسیده است.

او درباره آخرین وضعیت واکسیناسیون علیه کرونا نیز گفت: تاکنون سه میلیون و ۲۴ هزار و ۸۸۹ دُز واکسن کرونا (نوبت اول، دوم و یادآور) برای جامعه هدف در این استان تزریق شده است.

به گفته سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان از مجموع واکسن‌های تزریق شده در استان، یک میلیون و ۳۵۳ هزار و ۱۲۹ نفر دُز اول و یک میلیون و ۱۸۳ هزار و ۹۱۵ نفر دُز دوم و ۴۸۷ هزار و ۸۳۷ نفر نیز دُز سوم (یادآور) را دریافت کرده اند.

براساس آخرین اعلام وزارت بهداشت از وضعیت رنگ بندی کرونایی ۱۰ شهرستان استان همدان، «همدان، ملایر، تویسرکان، اسدآباد، درگزین و رزن» در وضعیت قرمز، «کبودرآهنگ، بهار، فامنین و نهاوند» در وضعیت نارنجی قرار دارند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.