سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان از جان باختن پنج بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته بر اثر ویروس کرونا در این استان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان همداندکتر محمد طاهری گفت: با مرگ پنج بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، آمار متوفیان کرونا در استان همدان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به سه هزار و ۱۹۹ نفر رسیده است.

او گفت: همچنین با شناسایی ۱۶۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان، مجموع بیماران بستری مثبت به ۳۲ هزار و ۵۹ و بیماران سرپایی مثبت به ۱۰۹ هزار و ۲۶ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت:تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های این استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته سه هزار و ۲۶۵ مورد بود که از این تعداد ۱۶۲ بیمار جدید شناسایی شدند که ۱۰۹ نفر از آن‌ها سرپایی مداوا و ۵۳ نفر بستری شدند.

براساس آخرین اعلام وزارت بهداشت از وضعیت رنگ بندی کرونایی ۱۰ شهرستان استان همدان، «همدان، ملایر، تویسرکان، اسدآباد، درگزین و رزن» در وضعیت قرمز، «کبودرآهنگ، بهار، فامنین و نهاوند» در وضعیت نارنجی قرار دارند.

طاهری گفت: همچنین ۱۳ بیمار مبتلا به کرونا در بخش آی. سی. یو مراکز درمانی استان بستری شدند و هم اینک مجموع بیماران بستری مشکوک و قطعی در بیمارستان‌های استان همدان به ۵۳۳ نفر رسیده است.

او درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز خاطرنشان کرد: شمار بیماران کرونایی بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در بیمارستان‌های اسدآباد یک هزار و ۷۲۹، بهار یک هزار و ۵۹۰، تویسرکان یک هزار و ۶۳۸، رزن یک هزار و ۲۸۸، درگزین ۴۳۷، فامنین ۴۳۲ و کبودرآهنگ یک هزار و ۶۰۰ نفر است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت:همچنین تاکنون پنج هزار و ۹۸۰ نفر در ملایر، چهار هزار و ۲۴۰ نفر در نهاوند و ۱۲ هزار و ۴۱۹ نفر نیز در شهرستان همدان به ویروس کرونا مبتلا و بستری شده اند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.