استاندار گیلان در بازدید امروز از چند داروخانه در رشت بر ضرورت توزیع مناسب دارو‌ها برای دسترسی آسان مردم تأکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان رشت - اسدالله عباسی امروز به صورت سرزده از برخی داروخانه‌های سطح شهر رشت بازدید کرد و ضمن گفتگو با مسئولان فنی و متصدیان داروخانه‌ها و مراجعه کنندگان در جریان مشکلات آنان قرار گرفت.

کمبود اقلامی از دارو‌ها در داروخانه ها، تمرکز برخی دارو‌ها در تعدادی از داروخانه، نحوه پوشش بیمه‌ای به ویژه بیمه تکمیلی، قیمت و چگونگی توزیع دارو‌ها و نیز مشکلات سیستم‌های داخلی الکترونیکی داروخانه‌ها از جمله مواردی بود که در این بازدید مطرح شد.

استاندار گیلان گفت: لازم است دارو در داروخانه‌های مختلف مرکز و شهرستان‌های استان به خوبی توزیع شود تا مردم دسترسی راحتی داشته باشند و از این جهت مشکلی برای مراجعه کنندگان و بیماران نداشته باشیم.

به گفته او بازدید میدانی و بررسی نزدیک مسائل و مشکلات در حوزه‌های مختلف در دستور کار است و در بخش مشکلات داروخانه‌ها هم گزارش‌هایی واصل شده بود که بازدید امروز از تعدادی از داروخانه‌ها انجام شد.

بازدید سرزده استاندار گیلان از برخی داروخانه‌های شهر رشت

رئیس و معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان و مدیرکل بیمه سلامت استان نیز در این بازدید حضور داشتند.

بازدید سرزده استاندار گیلان از برخی داروخانه‌های شهر رشت

امروز همچنین قرار است جلسه‌ای با حضور متولیان امر در استانداری، برگزار و درباره قیمت و نحوه توزیع دارو، چگونگی خدمات دهی بیمه‌ها و بیمه تکمیلی و رفع مشکلات سیستم الکترونیکی داروخانه‌ها تصمیم گیری شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.