لیگ برتر فوتسال هفته‌های پایانی خود را سپری می‌کند و در این مدت حاشیه‌های داوری بیشتر از هر چیزی به چشم آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان- هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال دیشب با برگزاری ۵ دیدار به پایان رسید. رقابت‌های لیگ برتر هفته‌های آخر خود را پشت سر می‌گذارد و تیم‌های بالای جدول در تلاش هستند که با قرار گرفتن در جایگاه مناسب کار خود را به پایان برسانند و تیم‌هایی هم که در پایین جدول قرار دارند به دنبال فرار از خطر سقوط به دسته پایین‌تر هستند. تا پایان هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال تیم گیتی پسند اصفهان با ۵۵ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و سن ایچ ساوه هم با ۵۰ امتیاز و با تفاضل گل بهتر نسبت به کراپ در رده دوم جای گرفته است.

همچنین تیم‌های کراپ الوند قزوین، مقاومت البرزو مس سونگون هر کدام با ۵۰، ۴۹ و ۴۸ امتیاز در رده‌های سوم تا پنجم قرار دارند. همان طور که جدول مسابقات نشان می‌دهد امتیاز تیم‌ها با یکدیگر بسیار کم است و پیروزی و شکست در هر مسابقه می‌تواند برای تیم‌ها بسیار مهم باشد.

۴ هفته به پایان مسابقات لیگ برتر باقی مانده و تیم‌ها انتظار دارند که سازمان لیگ شرایط مناسبی را برای تیم‌ها در هفته‌های پایانی رقم زده و از کمیته داوران هم می‌خواهند داورانی را برای بازی‌های مهم انتخاب کنند که با قضاوت‌های خود مانع از به وجود آمدن حاشیه شوند.

اعتراض تیم فوتسال کراپ الوند

جنجال در بازی زندی بتن با کراپ الوند

دیروز تیم‌های فوتسال زندی بتن کلاردشت و کراپ الوند قزوین به مصاف هم رفتند و در اواخر این مسابقه درگیری شدیدی بین هر ۲ تیم به وجود آمد که باعث شد بازی از دست داور خارج شده و برای دقایقی متوقف شد. درگیری از زمانی شروع شد که بازی با نتیجه مساوی ۲ بر ۲ در جریان بود و در یکی از صحنه‌ها دروازه بان زندی بتن توپ را به سمت دروازه کراپ پرتاب کرد و توپ به طور مستقیم وارد دروازه کراپ شد. بازیکنان کراپ اعتقاد داشتند که توپ بدون برخورد با کسی وارد دروازه شد، اما داور چنین اعتقادی نداشت و گفت که توپ بعد از برخورد به سر بازیکن زندی بتن وارد دروازه کراپ شده و گل صحیح است.

جمعه هم دیدار تیم‌های فوتسال گیتی پسند اصفهان و مس سونگون در بازی معوقه هفته بیست و دوم با حاشیه‌های زیادی دنبال شد. در نیمه اول آن مسابقه بازیکن مس با یکی از ملی پوشان گیتی پسند برخورد شدیدی داشت و همین موضوع باعث شد بازی برای مدت طولانی متوقف شده و بازیکنان ۲ تیم به درگیری با یکدیگر پرداختند. در نهایت سرپرست سازمان لیگ فوتسال هر ۲ مدیر باشگاه را فراخواند و بعد از صحبت‌های کوتاهی که با آن‌ها انجام داد حواشی از بین رفت و بازی در نیمه دوم بدون حاشیه برگزار شد.

آرش جابری سازمان لیگ فوتسال

اگر مدیران گیتی پسند و مس شرط‌ها را قبول نمی‌کردند، بازی نیمه کاره می‌ماند

آرش جابری سرپرست سازمان لیگ فوتسال درباره حواشی‌هایی که در بازی گیتی پسند و مس به وجود آمد گفت: دیدار گیتی پسند و مس خیلی دشوار بود و با توجه به شرایط ۲ تیم در جدول تمامی عوامل بازی منتظر یک دیدار سخت بودند. در نیمه اول حاشیه بیشتر از متن بازی بود و من به منظور آرام کردن فضای بازی با مدیران هر ۲ تیم جلسه فوری برگزار کردم. اگر مدیران ۲ تیم شرط‌ها را قبول نمی‌کردند بازی را نیمه‌کاره می‌گذاشتیم.

همچنین بعد از پایان بازی سرمربی مس سونگون به شدت نسبت به داور بازی معترض بود و اعتقاد داشت که بازیکنان گیتی پسند روی داور مدیریت داشتند.

حمید بیغم سرمربی مس سونگون

بازیکنان بزرگ گیتی پسند به جای داور تصمیم می‌گرفتند

حمید بیغم، سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت: جنجال‌ها در فوتسال طبیعی است، اما بازیکنان بزرگ گیتی‌پسند داور را با رفتار‌هایی که داشتند مدیریت کردند و حتی برخی جا‌ها به جای او تعیین‌کننده مکان خطا بودند. داور در بازی با گیتی پسند خیلی از خطا‌ها را به سود ما اعلام نکرد و بحث من با داور است که چرا بین ۲ تیم فرق قائل شد. امیدوارم سطح داوری به جایی برسد که بازیکنان به جای آن‌ها تصمیم نگیرند.

بازی با مس بیشتر از اینکه فنی باشد، درگیرانه بود

محمد کشاورز سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان هم گفت: ما جمعه بازی بسیار سختی برابر مس سونگون قهرمان که ۴ دوره گذشته لیگ برتر بود داشتیم. به نظر من بازی در نیمه اول بیشتر از اینکه فنی دنبال شود، هر ۲ تیم به دنبال بازی درگیرانه بودند و همین موضوع باعث شد بازی در نیمه اول از دست داور خارج شود و نتواند به خوبی بازی را کنترل کند. در نیمه دوم شرایط فرق کرد و تیم ما نسبت به مس فنی‌تر بازی کرد و نتیجه بازی نشان می‌دهد که تیم ما مستحق پیروزی بود.


بیشتر بخوانید


هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال در حالی روز گذشته با ۵ دیدار برگزار شد که بازی گیتی پسند برابر شهروند ساری و مس سونگون مقابل راگای تهران روز چهارشنبه ۴ اسفند انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار