هفته بیست و سوم مسابقات لیگ برتر فوتسال امشب با انجام ۵ دیدار و به صورت همزمان برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان- هفته بیست و سوم مسابقات لیگ برتر فوتسال امروز با انجام ۵ دیدار و به صورت همزمان از ساعت ۱۶ برگزار شد. دیدار تیم‌های فوتسال گیتی پسند اصفهان و مس سونگون به ترتیب برابر شهروند ساری و راگای تهران روز چهارشنبه ۴ اسفند انجام خواهد شد.

زندی بتن کلاردشت ۳            کراپ‌الوند قزوین ۳

در اولین بازی امروز ۲ تیم زندی بتن کلاردشت و کراپ الوند قزوین به مصاف هم رفتند که در پایان هر ۲ تیم به تساوی ۳ بر ۳ دست یافتند. زندی بتن با این تساوی ۲۷ امتیازی شد و در رده نهم جدول قرار دارد. کراپ هم با ۵۰ امتیاز و با تفاضل گل کمتر نسبت به سن ایچ ساوه به رده سوم سقوط کرد.

سن ایچ ساوه ۲                   فولاد زرند ایرانیان یک

در دیگر بازی امروز تیم‌های سن ایچ ساوه و فولاد زرند ایرانیان در سالن فجر ساوه رو در روی هم قرار گرفتند که در پایان سن ایچ موفق شد با نتیجه ۲ بر یک از سد حریف خود عبور کند. شاگردان محسن حسن زاده در تیم سن ایچ با این پیروزی ۵۰ امتیازی شدند و جای کراپ را در رده دوم گرفتند. همچنین تیم فولاد زرندایرانیان هم با همان ۲۸ امتیاز جایگاه هفتم جدول را در اختیار دارد.

چیپس کامل مشهد یک          فرش آرای مشهد ۲

تیم‌های فوتسال چیپس کامل و فرش آرا امروز در شهرآورد مشهد به مصاف هم رفتند و در پایان این دیدار تیم فرش آرا موفق شد حریف خود را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد. فرش آرا با این برتری ۲۸ امتیازی شد و در همان رده هشتم جدول قرار دارد و چیپس کامل مشهد هم با این شکست ۲۲ امتیازی باقی ماند و جایگاه یازدهم جدول را به خود اختصاص داده است.

سپاهان اصفهان ۲                مقاومت البرز یک

در یکی دیگر از بازی‌های هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال امروز تیم‌های سپاهان اصفهان و مقاومت البرز در سالن آبفای اصفهان مقابل هم قرار گرفتند و در پایان این مسابقه سپاهان توانست با نتیجه ۲ بر یک از سد حریف خود عبور کند. شاگردان احمد باغبانباشی در تیم سپاهان اصفهان با این پیروزی ۳۰ امتیازی شدند و در رده ششم جدول جای دارند. همچنین مقاومت البرز هم با این شکست ۴۹ امتیازی باقی ماند و  در همان رده چهارم جدول قرار دارد.

مجتمع فردوس قم ۴          ملی حفاری اهواز ۳

در آخرین بازی امروز هم ۲ تیم مجتمع فردوس قم و ملی حفاری اهواز به مصاف هم رفتند؛ که در پایان تیم فردوس قم موفق شد با نتیجه ۴ بر ۳ از سد نماینده اهواز عبور کند. فردوس با این پیروزی ۲۵ امتیازی شد و در جایگاه دهم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر قرار دارد و ملی حفاری هم که تا حدودی از خطر سقوط به دست پایین‌تر رهایی پیدا کرده با ۱۴ امتیاز جایگاه سیزدهم جدول را به خود اختصاص داده است.


بیشتر بخوانید


هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ‌برتر فوتسال روز پنجشنبه ۵ اسفند با انجام ۲ مسابقه آعاز می‌شود و سایر بازی‌ها هم روز سه شنبه ۱۰ اسفند پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار