تیم‌های فوتسال گیتی پسند اصفهان و مس سونگون در دیدار معوقه هفته بیست و دوم لیگ برتر، روز جمعه به مصاف هم می‌روند.

باشگاه خبرنگاران جوان- هفته بیست و سوم مسابقات لیگ برتر فوتسال در حالی از روز شنبه هفته آینده آغاز می‌شود که پیش از شروع این رقابت‌ها قرار است ۲ تیم گیتی پسند اصفهان و مس سونگون به مصاف هم بروند. بازی این ۲ تیم، به خاطر مبتلا شدن ۹۰ درصد بازیکنان مس سونگون به ویروس کرونا، ۲ مرتبه از سوی سازمان لیگ لغو و قرار شد این دیدار روز جمعه برگزار شود. همین تعویق بازی گیتی پسند و مس سونگون باعث شد تقویم مسابقات لیگ برتر برهم بریزد و لیگی که قرار بود ۱۳ اسفند به پایان برسد، ۱۷ اسفند ماه تمام خواهد شد. 

از نکات غیر باوری که در بازی گیتی پسند با مس سونگون به وجود آمده می‌توان به این موضوع اشاره کرد که مسی‌ها قرار است امروز چهارشنبه برای راستی آزمایی و تست مجدد کرونا به تهران بیایند تا در محل ایفمارک حاضر شوند و به انجام تست‌های مورد نظر بپردازند. همین موضوع با انتقاد مسئولان باشگاه مس سونگون، به خصوص سرمربی این تیم مواجه شد.

آقایان تبریز را قبول ندارند

حمید بیغم سرمربی تیم فوتسال مس سونگون در واکنش به این اتفاق گفت: در هیچ کجای دنبا تا به حال چنین اتفاقی رخ نداده که یک تیم از یک شهری به شهر دیگر برود تا تست راستی آزمایی و کرونا دهد. اگر قرار باشد ما تستی بدهیم باید نماینده‌ای از ایفمارک به تبریز بیاید و در اینجا از بازیکنان و عوامل باشگاه تست بگیرد، نه اینکه ما به تهران برویم. این کار‌ها نشان می‌دهد که آقایان تبریز را قبول ندارند که به نظر من سخت در اشتباه هستند.

بازیکنان و عوامل باشگاه مس سونگون ظهر امروز به تهران خواهند رسید و قرار است بلافاصله تست‌های مربوط به راستی آزمایی و کرونا را انجام بدهند. بعد از مشخص شدن جواب تست‌ها این تیم باید خود را به اصفهان برساند تا برای بازی روز جمعه آماده شود.

بازی‌های لیگ برتر ۱۷ اسفند به پایان می‌رسد

آرش جابری سرپرست سازمان لیگ فوتسال که هفته گذشته به اصفهان رفته بود تا بازی تیم‌های سپاهان و فردوس قم را از نزدیک تماشا کند، بعد از این دیدار درباره تعویق بازی ۲ تیم گیتی پسند و مس سونگون گفت: بازی ۲ تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان و مس سونگون قبل از دیدار‌های هفته بیست و سوم انجام می‌شود. همچنین در این شرایط و با توجه به تعویق‌های بیش از حد بازی‌ها به احتمال زیاد دیدار‌های لیگ برتر ۴ روز دیرتر به پایان خواهند رسید. یعنی به جای ۱۳ اسفند بازی‌های لیگ هفدهم به اتمام می‌رسد. 


بیشتر بخوانید


دیدار تیم‌های فوتسال گیتی پسند اصفهان و مس سونگون روز جمعه ۲۹ بهمن برگزار می‌شود. این بازی به میزبانی گیتی پسند و از ساعت ۱۶ در سالن پیروزی اسفهان انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار