هفته بیست و دوم مسابقات لیگ برتر فوتسال امروز با ۳ دیدار برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان- هفته بیست و دوم مسابقات لیگ برتر فوتسال امروز با برگزاری ۳ مسابقه و به صورت همزمان از ساعت ۱۶ برگزار شد. ابتدا قرار بود بازی های امروز با ۴ دیدار انجام شود، اما به دلیل مبتلا شدن ۹۰ درصد بازیکنان مس سونگون بازی این تیم برابر گیتی پسند اصفهان لغو و به روز یکشنبه ۲۴ بهمن موکول شد.

مقاومت البرز ۴                     چیپس کامل مشهد ۳

در اولین بازی امروز ۲ تیم مقاومت البرز و چیپس کامل مشهد به مصاف هم رفتند و در پایان مقاومت البرز موفق شد برابر حریف خود با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی دست پیدا کند. شاگردان فرهاد کشاورز در تیم فوتسال مقاومت البرز با این پیروزی ۴۹ امتیازی شده و موقتا به رده سوم جدول صعود کردند. تیم چیپس کامل مشهد هم با این شکست ۲۲ امتیازی باقی ماند و در جایگاه دهم جدول قرار دارد.

کراپ الوند قزوین ۸                   شهروند ساری ۳

در دیگر بازی امروز، تیم‌های کراپ الوند قزوین و شهروند ساری رو در روی هم قرار گرفتند که در پایان این مسابقه شاگردان محمود خوراکچی در تیم کراپ الوند توانستند با نتیجه ۸ بر ۳ از سد حریف خود عبور کنند. کراپ با این پیروزی ۴۹ امتیازی شد و موقتا جای مس سونگون را در رده دوم گرفت. شهروند هم با این شکست ۱۱ امتیازی باقی ماند و به رده چهاردهم جدول سقوط کرد.

فولاد زرند ایرانیان ۵           زندی بتن کلاردشت ۲

تیم فوتسال فولاد زرند موفق شد با نتیجه ۵ بر ۲ برابر شاگردان رضا لک در تیم زندی بتن کلاردشت به پیروزی دست پیدا کند. نماینده کرمان با این برتری ۲۸ امتیازی شد و جایگاه ششم جدول را در اختیار گرفته است. همچنین تیم زندی بتن کلاردشت هم با ۲۷ امتیاز هم چنان در رده هفتم جای دارد.

سایر مسابقات لیگ برتر فوتسال فردا برگزار می‌شود که در مهم‌ترین دیدار ۲ تیم فرش آرای مشهد و سن ایچ ساوه از ساعت ۱۶:۳۰ به مصاف هم می‌روند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار