نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: امروز جنگ دشمن، جنگ اقتصادی است و ما در مقابل این نبرد نیازمند جهاد اقتصادی هستیم.

 باشگاه خبرنگاران جوان زنجان - آیت‌الله خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه زنجان به سالروز ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: در چند سال اخیر شعار‌های سال که از سوی رهبر معظم انقلاب اعلام می‌شود، رنگ و بوی اقتصادی دارد، چون که در این مقطع بزرگترین چالشی که با آن مواجه هستیم، مسائل اقتصادی است.

او گفت: اقتصاد مقاومتی تنها راه مقابله با تحریم است و در شرایط فشار و تحریم می‌تواند ضامن رشد و شکوفایی اقتصادی کشور باشد.

امام جمعه زنجان همچنین به ۱۵ رجب سالروز رحلت شهادت گونه حضرت زینب(س) اشاره کرد و گفت: ماندگاری اسلام به برکت خون حضرت سیدالشهدا (ع) است، دشمن قصدش این بود که کربلا در کربلا بماند و تمام شود، ولی حضرت زینب (س) با خطبه هایش در پاسداری از منطق سیدالشهدا (ع) و در مقابله با ظالمان، کار ذوالفقار علی بن ابیطالب (ع) را کرد و خفتگان را بیدار و غافلان را آگاه ساخت.

او با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با مردم تبریز گفت: قیام ۲۹ بهمن سال ۵۶ مردم تبریز نقش تعیین کننده‌ای در پیروزی انقلاب داشت، از آن قیام به بعد، قیام‌هایی که به مناسبت چهلم شهدای انقلاب پیوسته در شهر‌های مختلف صورت گرفت که در نهایت به پیروزی انقلاب منجر شد.

حجت الاسلام خاتمی با اشاره به سوم اسفند سالروز کودتای انگلیس و روی کار آمدن رضاخان می گوید: جنایات انگلیس و در ادامه  آمریکا علیه ملت ایران در تاریخ فراموش شدنی نیست.

او گفت: از ماه رجب و شعبان باید برای آمادگی برای ورود به ماه رمضان بهره ببریم چرا که سفارش‌های زیادی برای درک و استفاده از این ماه‌های پر فضیلت برای عبادت و استغفار از سوی اولیای الهی شده است.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.