استاندار کرمانشاه:

برای عبور از بحران بیکاری در کرمانشاه نیاز جدی به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی داریم

استاندار کرمانشاه گفت: تسریع در فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای صدور مجوز‌های سرمایه‌گذاری به صورت کاملاً الکترونیکی در استان لازم است.

بهمن امیری مقدم گفت: دستگاه‌های متولی در پنجره واحد سرمایه گذاری باید با حذف کاغذ بازی اداری در مسیر تسهیل امور متقاضیان گام بردارند.

 کرمانشاه خاستگاه و سرشار از ظرفیت‌های توسعه و سرمایه‌گذاری است؛ باید جذابیت‌های لازم را برای حضور مجدد سرمایه گذارانی که با بی مهری مواجه شده اند فراهم کنیم و این حمایت ویژه و کامل به گونه‌ای باشد که تسهیلگری در مسیر انجام فرآیند‌ها و به ویژه اخذ مجوز‌ها را به همراه داشته باشد و در کمترین زمان اقدامات لازم انجام شود.

آقای امیری‌مقدم از فرآیند بررسی و نظارت بر چگونگی اخذ استعلام‌های سرمایه گذاری به صورت الکترونیکی نیز خبر داد و گفت: در حوزه سرمایه گذاری زمان پاسخ دهی به استعلام‌ها بررسی می‌شود و با نظارت کامل مشخص خواهد شد که کدام دستگاه اجرایی در مسیر سرمایه گذاری مانع یا تأخیر ایجاد می‌کند.

 اولویت اصلی استان تلاش شبانه روزی برای رفع موانع تولید و حمایت از سرمایه‌گذاری است؛ برای کاهش نرخ بیکاری و حل مشکل جوانان از تمامی ظرفیت‌های موجود استفاده خواهیم کرد و طبعاً در فرآیند توسعه نیازمند مشارکت مردم نیز هستیم و انتظار داریم همه برای پیشرفت کرمانشاه پای کار بیایند.

استاندار کرمانشاه با اعلام استقبال از ورود سرمایه‌های جدید به استان گفت: درمان درد بیکاری استان کرمانشاه جذب سرمایه گذاری است و از همه صاحبان سرمایه برای فعالیت در این استان دعوت می‌کنیم.

در‌های اشتغال، تولید و سرمایه‌گذاری به روی همه سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی باز است؛ هر مانعی را که در مسیر سرمایه‌گذاری و اشتعال استان وجود داشته باشد، برخواهیم داشت.

 بی‌محلی‌های صورت‌گرفته به سرمایه‌گذاران را جبران خواهیم کرد و تلاش می‌کنیم که همه سرمایه‌گذاران کرمانشاهی از سراسر ایران در استان حضور پیدا کنند و در این منطقه سرمایه‌گذاری کنند.

آقای امیری‌مقدم در ادامه تشریح رویکرد‌های خود، سرمایه‌گذاری در استان را امری مطلوب و به نوعی خدمت به همشهریان و رونق اقتصاد استان دانستو گفت: بر این اساس سال آینده همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان کرمانشاه را با میزبانی گروه صنعتی مدلل برگزار خواهیم کرد.

براساس اسناد مطالعاتی و آمایش سرزمینی ظرفیت‌های متنوع و قابلیت‌های ویژه کرمانشاه را باید به سرمایه گذاران داخلی و خارجی و کرمانشاهیان دلسوز و دغدغه‌مند توسعه این دیار معرفی می‌کنیم و از آنان به صورت ویژه برای ایجاد اشتغال پایدار حمایت خواهیم کرد.

وجود ویژگی‌های طبیعی، دشت‌های خرم، مناطق غنی و عظیم، آب و خاک پربرکت و پرطراوات و ظرفیت‌های بی نظیر در حوزه‌های کشاورزی، صنعت، معدن، تجارت، بازرگانی، مبادلات مرزی و گردشگری مسیر توسعه استان را با همراهی و همدلی دولت، مردم و بخش خصوصی هموار می‌سازد.

 بنا براین است که حرف و شعار ندهیم و عمل کنیم؛ مجموعه مدیریتی استان کرمانشاه در عمل حامی و پشتیبان بخش خصوصی است و از سرمایه‌گذاری این بخش در استان استقبال می‌کند.

برای عبور از بحران بیکاری در استان کرمانشاه نیاز جدی به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی داریم و از فعالان این بخش می‌خواهیم که وارد میدان شوند و در راستای رفع بیکاری و ایجاد اشتغال در استان کرمانشاه به دولت و مردم استان کمک کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان/ اقتصادی/ ط.پ

برچسب ها: استانداری ، توسعه ، اقتصاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.