استاندار کرمانشاه:

استفاده از نیروی کار بومی به حل مشکل بیکاری کمک می‌کند

استاندار کرمانشاه با اشاره به آمار بالای بیکاری در کرمانشاه، گفت: در ساخت نهضت ملی مسکن باید ازنیروی کار بومی و از تولیدات داخلی استان استفاده کنیم تا به حل مشکل بیکاری کمک کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- آقای امیری مقدم گفت: در تلاش هستیم که نهضت ملی مسکن به درستی به ثمر نشسته و کرمانشاهیان حس خوب خانه‌دار شدن را درک کنند.

آئین ۱۸ هزار و ۴۷۷ واحد مسکن شروع شده و بر اساس کار‌های انجام شده ۲ هزار و ۵۸۷ هکتار در اختیار نهضت ملی مسکن قرار گرفته است.

 با کمیسیون‌ها و شناسایی‌های انجام شده تا ۲ سال آینده یک‌هزار هکتار از وعده داده شده، در خصوص تأمین زمین محقق می‌شود و از همین تریبون اعلام می‌کنیم همه موارد و موانع بر سر راه انتقال این زمین‌ها باید به زودی حل شود.

بر اساس سهمیه در دسترس در چهار سال آینده هر سال باید ۳۰ هزار مسکن تهیه شود که در مرحله اول تأمین یک‌هزار هکتار زمین در اولویت است.

اولویت ما در استان اراضی دولتی است و در مرحله دوم باید به بافت‌های فرسوده نگاه ویژه کرد که نگرانی در بافت‌های فرسوده بیشتر است.

در استان کرمانشاه عملیاتی به نام کلنگ‌زنی نباید داشته باشیم و شروع هر کاری را وقتی اعلام می‌کنیم که زمان خاتمه آن اعلام شود.

انتهای پیام/ ط.پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.