معاون استاندار کرمانشاه:

بهبود عملکرد سازمان‌ها منوط به آموزش‌های مدون وکاربردی است

افشین کریمی با اشاره به لزوم طراحی و اجرای مستمر برنامه‌ها و فعالیت‌های آموزشی کارکنان گفت: ارتقای مهارت‌های شغلی و سازمانی کارکنان و بهبود عملکرد و کارایی دستگاه‌های اجرایی منوط به اجرای موثر برنامه‌های آموزشی مدون و کاربردی است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- افشین کریمی در جلسه توجیهی کارکنان جدیدالورود استانداری گفت: راهبرد‌های آموزشی برای کارکنان ترسیم شده و برای پیشرفت و حرکت در مسیر شغلی و فردی بی شک ارزیابی‌های مستمر و مداوم انجام خواهد شد که تکریم و جلب رضایت مراجعین و ارتقای سطح علمی و تخصصی از شاخص‌های مورد بررسی در مسیر بهسازی عملکرد فردی و سازمانی است.

 برای هر فرد برنامه ریزی و اجرای برنامه‌های آموزشی عمومی، اداری، شغلی، حرفه‌ای و تخصصی انجام می‌شود و سازمان‌ها نیز موظف هستند برنامه‌ها و سامانه‌های اجرایی مؤثری را برای آموزش کارکنان متناسب با وظایف تنظیم کنند به گونه‌ای که نهادینه سازی فرهنگ سازمانی مبتنی بر ارزش‌های اسلامی و کرامت انسانی و ارج نهادن به سرمایه‌های انسانی و اجتماعی مدنظر قرار گیرد و بر دانش و شایسته سالاری با ایجاد زمینه لازم برای رشد و پیشرفت منابع انسانی تأکید شود.

 توجه به آموزش در مقاطع مختلف کاری بسیار با اهمیت و تاثیر گذار است و اگر می‌خواهیم خدمات مطلوبی به مردم ارایه دهیم باید همواره مجهز به علم روز باشیم.

آقای کریمی از اهتمام و توجه ویژه استاندار کرمانشاه به نیروی انسانی برای پیشرفت و توسعه پایدار در مسیر شغلی تقدیر و تشکر کرد و گفت: جایگاه‌های شغلی و کاری در مجموعه‌های وزارت کشور اعم استانداری ها، فرمانداری‌ها و یا بخشداری‌ها بسیار ویژه است و شما کارکنان در عرصه مهمی از کار و تلاش ورود پیدا کرده اید و بر این اساس باید تمام رفتار و اخلاق تان متناسب با جایگاه و شان کاری سازمان باشد.

 در مجموعه استانداری ها، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها به عنوان یک نهاد حاکمیتی بسیار مهم و تاثیرگذار است، ادامه داد: باید شروع کاری شما توکل و ایمان به خدا باشد و سعی داشته باشید که در طول ۳۰ سال خدمت تنها به خدا و کار خودتان وابسته باشید و به هیچ فردی وابستگی نداشته باشید و اینقدر قوی و توانمند کار کنید که سیستم به حضور شما نیاز جدی داشته باشد.

 کار درست، ارزیابی منطقی و رفتار صحیح در اجرای کار‌ها بسیار مهم عنوان است؛ شما قرار است که در مجموعه حاکمیتی در شهرستان‌ها و یا در بخش‌ها مشغول بکار شوید لذا باید نهایت تلاش و کوشش خود را برای تکریم مردم و حل مشکلات آنان بکار بگیرید و در کار‌ها شان ارباب رجوع را نیز حفظ کنید.

آقای کریمی همچنین توجه به آموزش در مقاطع مختلف کاری را بسیار با اهمیت و مهم برشمرد و از افراد استخدامی جدید خواست که همواره برای ارتقای علم و دانش خود به مطالعه در قوانین و مقررات اهتمام جدی داشته باشند.

کارشناسی برای حوزه‌های کاری خود حرفی برای گفتن خواهد داشت که ضمن تسلط به علم و آموزش روز، در حیطه کاری خود نیز خبره و توانمند باشد.

 شما مدیران و مسئولان آینده خواهید بود از حاضرین خواست که قانون مربوط به بحران را به دقت مطالعه کنند تا در صورت وقوع بحران در شهرستان ها، بتوانند کمک حال شرایط موجود باشند.

در کار‌ها تلاش کنید که شان حاکمیت حفظ شود و شما‌ها با کار‌های خودتان می‌توانید به افزایش ظرفیت سرمایه اجتماعی برای نظام مقدی جمهوری اسلامی ایران کمک کنید.

باید بدور از هر گونه غرور و خودبرتر بینی در مقابل مردم خاضع و فروتن باشیم، اما در مقابل قانون شکنان با قدرت و قانونمند ظاهر شویم.

انتهای پیام/ ط.پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.