مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی از جامعه کارگری به عنوان سربازان اقتصادی کشور نام برد.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - حمیدرضا پناه گفت: کارگران در گسترش کرونا اجازه ندادند کمبودی در امور بهداشتی و سلامت جامعه داشته باشیم.

جشنواره امتنان" عنوان برنامه‌ای با افزون بر ربع قرن پیشینه است که هر سال توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اجرای "ماده ۱۹۵ قانون کار و ضوابط اجرایی آن" با هدف شناسایی و انتخاب کارگران مخترع، مبتکر، خلاق و مدیران واحد‌های برتر کشور برگزار می‌شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی روز پنجشنبه در سی و سومین جشنواره قدردانی از کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های نمونه، خانه‌های بهداشت کارگری و کارفرمایان سلامت محور استان خراسان رضوی در مشهد گفت: جامعه کارگری و کارفرمایان بخش خصوصی به عنوان سربازان بخش اقتصادی کشور نقش خود را به اثبات رسانده و در کنار نظام و رهبری ایفای نقش کردند.

او گفت: جامعه کارگری کشور توانسته است در شرایط تحریم، نیاز‌های داخل کشور را تامین کند و اکنون به عنوان یکی از بازو‌های اصلی کشور در بخش صادرات حرفی برای گفتن دارد.

پناه گفت: خراسان رضوی ظرفیت بسیار در بخش‌های مختلف صنعتی از جمله معادن، سیمان و خودرو دارد که موجب شده است این استان در میان سایر استان‌های کشور ممتاز شود.

او می گوید: هزار و هفت نفر از کارگران، اعضای گروه‌های کاری و واحد‌های تولیدی این استان برای حضور در سی و سومین جشنواره "امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید" وزارت تعاون ثبت‌نام کردند.

او گفت: ۸۵ درصد کارگران ثبت‌نام شده از خراسان رضوی در این جشنواره مرد و ۱۵ درصد زن هستند، همچنین ۵۹ درصد این کارگران در بخش صنعت، ۱۸ درصد در بخش کشاورزی و ۲۳ درصد در بخش خدمات فعالیت دارند.

یکی از دستاورد‌های مهم جشنواره امتنان زمینه‌سازی برای صرفه‌جویی در هزینه با بهره‌گیری از ابتکارات، خلاقیت‌ها و ابداعاتی است که هر سال در این جشنواره کسب می‌شود.

منبع:ایرنا

انتهای پیام//ص.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار