نوزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد جمعه شب پس از اکران دو فیلم "دسته دختران" و "شهرک" در هشت پردیس سینمایی به کار خود پایان داد.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - محمدحسین زاده گفت: همزمان با برگزاری جشنواره فیلم فجر در تهران، امسال استان‌ها نیز از جمله خراسان رضوی این فرصت را پیدا کردند که بخشی از فیلم‌های این جشنواره را در سینما‌های خود به نمایش گذارند.

تهران بسته‌ای حاوی ۱۶ فیلم از ۲۲ فیلم چهلمین جشنواره فجر را در اختیار خراسان رضوی گذاشت که با رایزنی‌ها و تلاش‌های انجام گرفته سه فیلم "نمور"، "درب" و "بی مادر" نیز به تعداد فیلم‌های این جشنواره در خراسان رضوی اضافه شد.

او گفت: در مجموع ۱۹ فیلم در قالب نوزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد در هشت پردیس سینمایی هویزه، آفریقا، اطلس، پارک بازار، برفی، سیمرغ، گلشن و ویلاژتوریست به نمایش درآمد که از این تعداد دو سینمای پارک بازار و برفی همزمان با این جشنواره افتتاح و به ناوگان سینمایی فجر اضافه شدند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: به دلیل شرایط کرونایی فقط ۵۰ درصد از ظرفیت سینما‌های ویژه جشنواره در اختیار تماشاگران قرار گرفت، اما به دلیل تعدد و پراکندگی سینما‌ها زمینه بهره مندی همه مردم در نقاط مختلف شهر از این فیلم‌ها فراهم شد.

حسین زاده گفت: سینما‌ها در نوبت‌های معمول و حتی اضافه خود فیلم‌های نوزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد را از ۱۵ تا ۲۲ بهمن ماه به نمایش گذاشتند و بلیت‌های هر فیلم به خوبی فروش رفت، پروتکل‌های بهداشتی نیز با کمک مردم و ناظران در حین تماشای فیلم‌ها رعایت شد.

 

انتهای پیام //م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.