معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: تا زمانی که ارتباط میان معلم و دانش آموز برقرار نشود هیچ برنامه تربیتی را نمی‌توان اجرا کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - اصغر باقرزاده روز پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: در حال حاضر به دلیل شرایط پیش آمده ناشی از کرونا ارتباط با دانش آموزان قطع شده است و حضور دانش آموزان در ساعات غیردرسی در شبکه‌های اجتماعی است بنابراین ما نیز به عنوان متولی آموزش و پرورش باید در این عرصه‌ها حضور فعال و موثر داشته باشیم.

در این مراسم با قدردانی از خدمات چهار ساله قاسمعلی خدابنده در سمت مدیرکلی آموزش و پرورش خراسان رضوی که به افتخار بازنشستگی نایل آمده است، سیدامیر شوشتری به عنوان سرپرست این اداره کل معرفی شد.

 معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: در دوره جدید مدیریت وزارت آموزش و پرورش به مربیان پرورشی تاکید داریم که نقاط مغفول را دریابند چرا که دانش‌آموز در عین تعلیم، نیاز به بازی و سرگرمی دارد و در این عرصه‌ها دشمن به جای ما در حال پرکردن وقت دانش آموزان است.

اوگفت: باید در همه شبکه‌های اجتماعی حضور فعال داشته باشیم و دانش آموزان را در همه لحظات همراهی کنیم؛ با توجه به امکاناتی مانند اردوگاه و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باید دانش آموزان را به این مبادی و امکانات مرتبط کنیم.

باقرزاده جایگاه معلم را والا دانست و ادامه داد: خدمات و زحمات معلم با بازنشستگی به پایان نمی‌رسد و مرحله استفاده از تجربیات این عزیزان باقی می‌ماند.

انتهای پیام//ص.ب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.