مدیرعامل تیم فوتسال گیتی پسند گفت: روز شنبه از طریق مدیر حقوقی باشگاه، علیه سرمربی مس سونگون به کمیته انضباطی شکایت می‌کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان- پس از اینکه دیدار تیم‌های فوتسال گیتی پسند اصفهان و مس سونگون به دلیل مبتلا شدن ۹۰ درصد بازیکنان مس سونگون به ویروس کرونا، ۲ مرتبه از سوی سازمان لیگ لغو شد، در نهایت قرار بر این شد که بازی این ۲ تیم روز جمعه در اصفهان برگزار شود. همچنین در چند روز گذشته مدیران و اعضای ۲ تیم بار‌ها علیه هم صحبت‌هایی انجام دادند.

حمید بیغم سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت:گیتی پسندی‌ها در چند روز گذشته در صفحه‌های شخصی خود پست‌هایی منتشر کرده اند که گویا ما از این تیم هراس داریم. آن‌ها پست گذاشته اند که مسی‌ها بهتر است مرد و مردانه در زمین حاضر شوند. حتی از اصفهان کسی را به تبریز فرستادند که از تمرینات ما به صورت نامحسوس عکسبرداری کند. بازیکنانی که تست کرونایشان منفی بود با ماسک تمرین می‌کردند و آن‌هایی هم که تستشان مثبت بود با فاصله ۱۰ متر از همدیگر فقط کار‌های کششی را انجام می‌دادند.

محمد حسین عراقی زاده مدیرعامل تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در جواب سرمربی مس گفت: ما به دنبال جواب دادن صحبت‌های کسی نیستیم و من فکر می‌کنم او (حمید بیغم) با این ادعا‌های واهی به دنبال یک فرار رو به جلو و برداشتن فشار از دوش خودش بوده است. در هر صورت ما روز شنبه از طریق مدیر حقوقی باشگاه شکوائیه ای علیه سرمربی مس سونگون به کمیته انضباطی خواهیم فرستاد و او باید در کمیته انضباطی برای صحبت‌های خودش که گفته گیتی پسندی‌ها آدم فرستاده اند از تمرینات ما به طور نامحسوس تصویربرداری کند اسنادش را ارائه دهد.

دیدار تیم‌های فوتسال گیتی پسند اصفهان و مس سونگون روز جمعه ۲۹ بهمن برگزار می‌شود. این بازی به میزبانی گیتی پسند و از ساعت ۱۶ در سالن پیروزی اسفهان انجام خواهد شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۲۷ بهمن ۱۴۰۰
بیغم واقعا مربی خوب و کار بلدی است.
آخرین اخبار