رییس اداره صنعت، معدن و تجارت ایرانشهر گفت: کارآفرین ایرانشهری با راه‌اندازی کارخانه قند توانسته زمینه اشتغال بیش‌از ٧٠ نفر را به صورت مستقیم و غیرمستقیم فراهم کند.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان -مهرداد طاهری گفت:  جوان ٣٧ ساله با سرمایه بیش‌از ٢٠ میلیارد ریال  کارخانه قند را راه اندازی کرده بطوری که نقش مهمی در رونق تولید و ایجاد اشتغال برای جوانان منطقه دارد.

او گفت: در راستای حمایت از واحد‌های تولیدی از سوی بنیاد برکت ٨٠ میلیارد ریال تسهیلات برای توسعه این واحد در نظر گرفته شده بطوری‌که شاهد سه برابری تولید و اشتغال آن خواهیم بود.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت ایرانشهر گفت: هم‌اینک این واحد تولیدی روزانه بیش‌از هفت تن قند تولید می‌کند که با توسعه این کارگاه، تولید آن به ٢۵ تن در روز و اشتغال آن به حدود ٢٠٠ نفر می‌رسد.

او گفت: دولت از بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در منطقه حمایت می‌کند.

کارآفرین ایرانشهری می گوبد: خوشحالم که با این سرمایه گذاری توانسته‌ام به منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه ایجاد اشتغال و کارآفرینی لبیک گویم و نقشی در تولید و اشتغال کشورم داشته باشم.

محمد نارویی گفت: اگر سرمایه داران ایرانشهری با راه‌اندازی واحد‌های تولیدی در بخش‌های مختلف با توجه به ظرفیت شهرستان سرمایه‌گذاری کنند ما شاهد رونق اقتصادی و اشتغال در این منطقه خواهیم بود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار