استاندار اردبیل گفت: اجرای پروژه‌های استان اردبیل بدون وقفه و تا پایان تیر ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل - سیدحامد عاملی گفت: سرعت‌بخشی به اجرای پروژه‌های استان اردبیل از اهم مواردی است که با جدیت دنبال می‌کنیم و در این زمینه تا پایان تیر ماه سال آینده کلیه پروژه‌های استان  بدون توقف ادامه خواهد داشت.

استاندار اردبیل می گوید: آمادگی برای اجرای پروژه‌های استانی با استفاده از ظرفیت صنعتگران و سرمایه‌گذاران امری لازم و ضروری است که در حوزه صنعت انتظار می‌رود پیشرفت‌های قابل توجهی را به دنبال داشته باشد که آمادگی‌های لازم در این زمینه باید توسط مسئولان و دستگاه‌های مربوطه وجود داشته باشد.

به گفته او، اقدامات لازم برای اجرای پروژه راه‌آهن اردبیل - میانه با 110 کیلومتر مسافت در دستور کار قرار گرفته و در این زمینه برای دو سال آینده برنامه‌های مدونی برای کلیه حوزه‌های استان در نظر گرفته شده و سند چشم‌انداز دوسالانه در اردبیل برنامه‌ریزی شده که در تلاش هستیم تا اقدامات انجام یافته به نتایج مطلوب برسد.

عاملی گفت: اجرای مسیر بحرانی و گلوگاهی راه‌آهن اردبیل - میانه به میزان 60 کیلومتر در دستور کار قرار گرفته و با تامین اعتبارات مورد نیاز درصدد هستیم تا اجرای پروژه‌های زیرساختی را با سرعت خوبی پیش ببریم که این موضوع برای ما به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است و ردیف ملی در بودجه 1401 این پروژه‌ها در نظر گرفته شده است.

او در باره پروژه فرودگاه اردبیل نیز می گوید: با همکاری پیمانکاران اجرای این پروژه‌ها در استان روند خوبی به خود گرفته و درصدد هستیم برای توسعه بزرگراه‌ها و نیز بهسازی فرودگاه اردبیل شاهد اتمام پروژه‌های استراتژیک و هدفگذاری آن‌ها باشیم.

استاندار اردبیل گفت: حمایت از حوزه صنعت و همکاری با سرمایه‌گذاران برای حل مشکلات حوزه صنعت تقویت و توسعه صنایع اشتغال‌زا و صادرات محور را دارد که امیدواریم بتوانیم استان را در مسیر تحول و پیشرفت قرار دهیم و برای توسعه استان در بخش‌های کشاورزی، صنعتی و گردشگری اقدامات مناسبی را انجام دهیم.

به گفته عاملی ،استفاده از ظرفیت صندوق توسعه و عدالت برای ایجاد زیرساخت‌های صنعتی به سرمایه‌گذاران در دستور کار قرار گرفته است که لازمه اساسی برای توسعه صنعتی است و در این زمینه رشد و ترقی در حوزه‌های مختلف برای تدوین برنامه‌های صنعتی نیازمند استفاده از ایده‌های دانشگاهی و بخش صنعت است.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.