نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: با تکمیل و اجرای پروژه سرچم - اردبیل، بزرگراه اردبیل به مرکز کشور متصل می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صدیف بدری، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس امروز در بازدید از بزرگراه اردبیل - سرچم گفت: در راستای توسعه بزرگراه‌های استان به دنبال اجرای برخی اولویت‌های اساسی هستیم که به همین منظور با تخصیص بودجه در سال 98 برای پروژه، عملیات اجرایی آن سرعت گرفت.

او بیان کرد: پارسال 115 میلیارد تومان اعتبار برای تسویه مطالبات پیمانکاران پرداخت شده و با پیگیری‌های به عمل آمده با همکاری بانک صادرات 400 میلیارد تومان فاینانس برای پروژه بزرگراهی اردبیل - سرچم در نظر گرفته شده که مسئولان مراحل نهایی را طی می‌کنند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: برای تسویه مطالبات پیمانکاران نیز 115 میلیارد تومان اعتبار پرداخت شده که با تزریق این اعتبار، سرعت اجرای پروژه افزایش یافته و عملیات اجرایی این طرح‌ها تا نقطه شروع تونل‌ها تا پایان سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

بدری تصریح کرد: با تکمیل و اجرای این پروژه، بزرگراه اردبیل به مرکز کشور متصل می‌شود و امکان دسترسی به استان‌های همسایه نیز به صورت ایمن فرام می‌شود که این پروژه جزو اولویت‌های اساسی و مهم محسوب می‌شود و نیاز است برای اجرای آن از ظرفیت‌های موجود به نحو احسن استفاده شود.

او اظهار کرد: توسعه بزرگراه‌های استان اردبیل به عنوان اولویت‌های اساسی است که امید می‌رود با تلاش و همکاری مسئولان و نمایندگان بسترسازی برای تزریق و تأمین اعتبارات سبب ایجاد ارتباطات زمینی بین استان به صورت بزرگراهی در طول چند سال آینده و کاهش تصادفات و آمار فوتی‌ها شود.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.