مسئول قرارگاه فرهنگی و جهادی فدائیان مهدی (عج) مرودشت از طبخ ۷۲ دیگ غذا، برای اطعام علوی در این شهرستان داد.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - حامد زارع گفت: شهرستان مرودشت بیش از ۳۰۰ گروه جهادی دارد که گروه جهادی قرار گاه فرهنگی فدائیان مهدی (عج) در کنار دیگر گروه‌ها در تمام شرایط در کنار مردم در عرصه‌های مختلف خدمت رسانی فعال بوده است.

او گفت: این گروه جهادی با توسل و به نیت و نیابت ۷۲ شهید دشت کربلا در مناسبت‌های مختلف مذهبی اقدام به طبخ غذا به تعداد ۷۲ دیگ اعم از برنج و خورشت معادل ۷۰۰۰ هزار پرس می‌کند.

زارع می‌گوید: به مناسبت ۱۳ رجب میلاد مسعود اول امام شیعیان نیز این اقدام به نیت توزیع بین زندانیان دربند و مستمندان انجام شد.

به گفته او؛ این امر مقدس با تدبیر اعضای هیئت مدیره و همچنین با کمک خیرین و نیکوکاران و با همت همکاری موکب باب الحوائج و موکب جابر طبخ و توسط مراکز نیکوکاری و هیئت امنای مساجد در بین نیازمندان جامعه هدف تا امشب توزیع خواهد شد.

زارع گفت: در همین راستا در کنار این اقدام خیرخواهانه ۱۱۰ بسته غذایی و معیشتی به ارزش ۷۰ میلیون تومان شامل مرغ، برنج، روغن و دیگر اقلام، برای توزیع بین نیازمند ان جامعه هدف آماده شد است.

او گفت: تهیه و توزیع البسه، پوشاک و لوازم خانگی و مشارکت در تولید ماسک و اقلام بهداشتی و توزیع آن بین نیازمندان از دیگر اقدامات جهادی این قرارگاه است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۹ ۲۷ بهمن ۱۴۰۰
نذرتون قبول خدا باش تولد حضرت علی تبریک تهنیت
آخرین اخبار