رزمایش احسان علوی به مناسبت عید سعید غدیر خم به همت گروه‌های جهادی سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان فارس برگزار شد.

حسین پناهی رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن فارس در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: غدیر فرصت مناسبی برای تبیین و جریان سازی اندیشه و تفکر علوی و فاطمی در حوزه یتیم نوازی و رسیدگی به نیازمندان است.

او با اشاره به ترویج مهربانی، احسان و اطعام علوی در روز عید غدیر، افزود: کمک و اطعام کردن مستمندان به اندازه یک پُرس در عید غدیر بسیار ارزشمند است چراکه ائمه معصومین (ع) در رابطه با اهمیت و اجر این اطعام تاکید داشته اند.

پناهی ادامه داد: هزار و ۸۰۰ پُرس غذای گرم در شیراز و هزار و ۵٠٠ پُرس غذا در شهرستان جهرم توسط کانون بسیج مهندسین صنعت پخت، بسته بندی و توزیع شد.

رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن فارس، بازدید از خانواده های سادات و اهدای بسته‌های فرهنگی به کودکان از دیگر برنامه های در دهه امامت و ولایت عنوان کرد.

این مراسم که با حضور سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس، ایزدی مدیرکل صمت استان، دکتر قادری نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، معاون اجرایی سپاه فجر، جانشین فرماندهی در ستاد تخصصی اقشار، شهردار منطقه تاریخی شیراز، تنی چند از منتخبان شورای ششم شهر شیراز برگزار شد.

گفتنی است از ابتدای امسال ۱۰۰۰ بسته معیشتی هر کدام به ارزش ۲۵۰ هزار تومان بین نیازمندان و بخشی هم به خانواده زندانیان غیر عمد توزیع شده است.

 
طرح احسان علوی همزمان با عید غدیر برگزار شد + فیلم
طرح احسان علوی همزمان با عید غدیر برگزار شد + فیلم

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار